Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

1 martie 2013

Campionatul de Gatit in Aer Liber - Iasi 2013



Peste 30 de zile (adică pe 30 și 31 Martie 2013) începe la Iași, Prima Etapă pe acest an a celui mai îndrăgit Campionat de Gastronomie din România:

CAMPIONATUL DE GĂTIT ÎN AER LIBER

Sunteți bine veniți la un show de excepție! Mega show-ul MASTERS OF FLAMES! Dacă NU veniți, nici nu știți ce pierdeți  *:) happy !!!
Din păcate, eu nu o să pot participa, deoarece în aceeași perioadă am de susținut niște examene! Dacă n-am fost cuminte și am mâncat creta când eram mic...! *:) happy




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!