Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

23 mai 2011

Ton cu sos de andive


Ingrediente pentru 3 persoane:
1 ton proaspăt, din care s-au scos cele două fileuri
2 linguri de ulei de măsline
50 g de unt

Preparare:
Tot mai mult văd în pieţele noastre (hai să zic Ploieştene) ton proaspăt, dar de mici dimensiuni. Zic de mici dimensiuni (circa 500g bucata), pentru că, în Constanţa am văzut pe taraba unui magazin pescăresc, un ton mare rău de tot! Dar n-am avut nici un aparat de fotografiat la îndemână, ca să vă demonstrez! Aşa că, am rămas la micuţul ton din piaţă!


Am făcut două fileuri din el, curăţindu-l de intestine şi de piele. Şi le-am spălat bine în apă rece.


Am asezonat cele două fileuri şi le-am porţionat (din fotografie, se observă că am tăiat câte o bucată din fiecare fileu, pentru a fi a treia porţie din preparat).
Am încins o tigaie, am turnat uleiul de măsline şi am adăugat untul, pentru mai multă aromă.


Se prăjeşte tonul 1 minut pe fiecare parte (ca să rămână crud în interior). Caci aşa e cel mai bine de consumat.
Montăm în farfurie, punem peste ton sosul de andive pe care l-am preparat anterior! Adăugăm salata lângă preparat.


Ton cu sos de andive ... Done!

POFTĂ BUNĂ!

PREPARAT GARANTAT DE:




2 comentarii:

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!