Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

6 decembrie 2011

Sushi dinnou ...

Continuam să publicăm preparate și rețete, cu toate că, după cum am tot spus zilele astea, DistriGaz Ploiești, ne-a lăsat cu ochii în soare și cu aragazele în stare de putrefacție!
Ce poți face fără gaze la aragaz? Ceva simplu: sushi!
Am mai publicat în acest blog despre sushi, deci nu revin.
Postez doar aceste minunate poze, care să vă facă să vă inspirați în aranjamente dacă faceți așa ceva!
Și vă urez mult succes și creativitate la maxim!!!


Iar la friteuză, am mai făcut și o porție de rulouri de primăvară Vietnameze, pentru că aveam deja pregătite ingredientele de la sushi. 
Și această rețetă se găsește pe blog sub denumirea de ”Rulouri Imperiale cu sos Nuoc Chom” (pentru vizionare apăsați aici).

Rulouri Imperiabile Vietnameze, încă neprăjite!





4 comentarii:

  1. Eu tot nu inteleg de ce nu ai pus frumusetile pe celalalt blog. Dar mi-ai facut pofta de sushi, e clar. Rulourile mie imi plac fresh, neprajite, dar e chestie de gust.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Elena Toma:
    Pe celalalt blog, am stabilit sa public doar retete cu vanat cu pene (chiar si cu zburatoarele care sunt in migratie pe la noi dar sunt vanate in tara, precum prepelita, rata si gasca) fazani si vanat cu blana precum iepuri, mistret, urs etc si cu pesti doar din biosfera Romaniei (la pesti e vb de raurile noastre, Dunarea si Delta Dunarii si Marea Neagra).
    Am jurat sa nu postez despre somon, dorada, biban de mare, tilapia, halibut etc. Avem destul peste si vanat AUTOHTON!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. de s-ar lua si la mine gazul ca sa o pun de sushi. imi place cum arata sushiul. Rulourile nu le-am facut niciodata ca n-am gasit foi de orez,dar ma bate gandul sa incerc cu foi de placinta.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mitinita:
    Foi de orez eu le cumpar din Selgros si Carrefour, din raionul de exotice.
    Dar am vazut si la Mega Image asta vara. Nu stiu daca acum au, ca n-am trecut de mult p-acolo!
    :)

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!