Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

5 februarie 2012

Gama de produse asiatice Tao Tao (de la Kaufland)

În ultima perioadă, câteva bloguri culinare renumite prin postările cu produse asiatice (cel puțin, pe astea le știu eu) și anume Retetele lui Radu, Andreea's Chinesefood blog, Dulcegarii Culinare, au primit pentru testări, anumite produse și semipreparate asiatice, de productie Vitasia, comercializate din 30 ianuarie în rețeaua LIDL România.
Eu am achiziționat aceleași prosuse și preparate din LIDL, pe cont propriu. Dar, în același timp am achiziționat și noile produse asiatice, apărute în magazinul Kaufland.
Și cum toată lumea, vorbea în ultimul timp despre produsele de la LIDL, eu vreau să vă vorbesc puțin despre produsele de la Kaufland.
Firma producătoare a produselor Tao Tao este Tao-Viet Thailanda (cea care a oferit și laptele de cocos și lui Lidl).
Fără să fac întrun fel sau altul o reclamă la aceste produse, vreau doar să vă informez despre ele (prețuri, arome și la ce cred că le-ați putea folosi).
Haideți să vă prezint câteva produse:


Sosurile de chilli cu diferite arome (200ml) - să le luăm de la stânga la dreapta: 
1. Sos de chilli cu lămâie - un sos puțin iute, cu o aromă răcoroasă de lămâie. Totuși, mi se pare că, aroma de lămâie are acel gust cu care românii se obișnuiseră în Epoca de Aur. Gust de Hellas!!! Dar pentru mulți dintre veterani, acest gust care înlocuia lămâia în vremurile comuniste, a fost un gust pe placul lor! 
Sosul îl recomand pentru preparatele din pește, creveți (fructe de mare - în general), chipsuri și nacho.
2. Sosul de chilli cu usturoi - un sos iute cu aromă de usturoi aromat. Gustul este aproape identic cu un alt sos de chilli cu usturoi care-l folosesc foarte des și care îmi place. Este vorba de Thai Chilisauce mit Knobleuch scharf de la Shan' shi. Acum problema e de preț, pentru că ambele sosuri sunt de 200ml!
Sosul e perfect pentru mâncăruri cu carne (chiar și la grătar), legume și pește. Dar mai ales e folosit la ”pachețelele de primăvară”. E recomandat și pentru prepararea de dipuri.
3. Sos de prune - un sos dulceag, aromat și plăcut. Se polosește în preparate de carne (porc sau pui), chiar eu am făcut două preparate cu un astfel de sos (Muschiulet de porc cu sos de prune) și (Rață cu bambus si sos de prune).
Uneori se poate folosi și la salate și clătite.
4. Sos dulce de chilli - un sos clasic asiatic, bun la gust, aromat, folosit foarte des în bucătăria asiatică la fripturi de carne, pește, frigărui. Se poate folosi în același mod și la cîrnați, spaghete și chiar pizza.
5. Sos dulce-iute de chilli - este un sos mai iute decât celelalte, dar foarte apreciat. Este folosit ca și sosul dulce de chilli, dar e mai apreciat de cei ce iubesc o aromă picantă.
Toate aceste sosuri le puteți cumpăra la prețul de 5,79 lei. E un preț foarte bun, comparând cu alte sosuri de aceeași natură.

Și acum să vorbim puțin și de restul ingredientelor pe care le-am achiziționat.


Pentru prima dată văd în magazine Sambal Oelek. Poate în București se găsește, dar în provincie...nu am văzut până azi!
Așa că l-am cumpărat cu prețul de 5,39 lei. 
Sambal Oelek este de fapt o pastă preparată din ardei iute cu mai multe ingrediente în compoziție (ardei iute tocat, usturoi, ghimbir proaspăt, lemongrass, zahăr brun, suc de limetă, oțet și sare). Până acum, eu am înlocuit acest condiment cu  Pasta de ardei iute de la Univer, comercializata sub denumirea Erös Pista la un preț mai bun, adica 4,49 lei. Este o pastă foarte consistentă și iute - vă asigur eu!
Sambal Oelek e o pastă mai fluidă, seamănă mai mult cu un sos. L-am încercat și nu mi s-a părut foarte iute, așa cum mă așteptam.
Lapte de Cocos la cutie de 400ml. Am crezut că voi găsi doar lapte sub formă lichidă. Dar m-am bucurat când  am observat că are și smântână de cocos (adică o parte din lapte e gros ca o smântână). Asta-i bine. Dar prețul e prea bun (7,25 lei) fața de același lapte din Lidl (7,99 lei).
Sosul de stridii nu l-am încercat încă în preparate. Dar după consistență (gros) și gust, se pare potrivit. Trebuie să-l examinez mai bine, pentru că prețul e foarte bun!
Pasta de Red Curry, nici ea nu-i testată în preparate. Mirosul e foarte plăcut, asemănător cu cel pe care l-am cumpărat până acum din piață. Pastă de Green Curry, nu am cumpărat. E la același preț cu Red Curry (5,79 lei) dar nu mă omor după Curry Verde! 


Și în fine, pasta de Wasabi (producator Tokyoto). Iute, de mi-au dat lacrimile! Înseamnă că e tocmai bună să fac cu ea niște sushi. Iar prețul e bestial (7,99 lei) față de cealaltă pastă de Wasabi pe care o cumpăram (15 lei). la același gramaj!

Cam asta ar fi tot.

VĂ DORESC DISTRACȚIE MAXIMĂ ÎN BUCĂTĂRIE!






10 comentarii:

  1. Marcele ma inebunesti cu produsele astea, ma simt dator sa fur din banii de cosnita si sa cumpar si eu o transa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Marcel esti prea dragut cu mine!! multumesc frumos, nu stiu daca merit! Da m-ai facut tare curioasa cu laptele de cocos.. Eu am gasit la carefour niste lapte apos rau nu mi-a placut deloc, si apoi de la Auchan am gasit la cutie de carton un super lapte cremos asa cum mi l-am dorit. Voi merge la kaufland sa vaz care-i treaba. Multumim de info! vikend super fain!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Antonina:
    După mine, cel mai bun lapte de cocos e cel la tetrapak de la Mega Image. Costa 4,99 lei cutia de 250ml. E cam 80% smântână de cocos!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai facut curioasa cu produsele astea. Nu sunt eu fan sosuri deja preparate si puse in sticle, dar am sa dau o raita sa le vad si pe acelea. Cat despre laptele de cocos, si eu sunt innebunita dupa acela de la Mega Image. Este incredibil de cremos! Am mai incercat un singur tip de lapte de cocos, no name, si nu am fost multumita de el. Dar ar fi cazul sa incerc si in alta parte daca zici de asta ca e bun. Multumim pentru prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte fain și util articolul! Mulțam pentru el! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. In sfarsit,au aparut si prin supermarketuri si de acuma o sa fie tot mai multe,pentru asta e bine sa fie concurenta. Ma bucura mult sa vad oyster sauce si wasabi si dupa cum zici ramenem tot cu Eros Pista:)
    Se pare ca se deschide un Lidl si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mare maestru Marcel. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am incercat sosurile Tao Tao, foarte bune..si mai este unul Vifon,mai ieftin dar la fel de bun..dar eu le-am comandat online de pe site-ul lor www.tan-viet.com.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru informatie! Sper sa fie de bun augur pentru iubitorii de preparate asiatice!
      :)

      PS
      Un nume totusi ... ar fi mai bine venit decat acest "anonim"!!!
      :)

      Ștergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!