Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

9 noiembrie 2011

Update la Pollo Salmone


Mai țineți minte articolul meu Pollo Salmone (http://icrenegre.blogspot.com/2011/03/pollo-salmone.html) în care criticam dur un site românesc, www.reteteusoare.ro, de furt nerusinat din bloguri si din publicați românești (am scanat chiar paginile din care s-a furat poza și s-a copiat cuvânt cu cuvânt rețeta).
Ei bine, vad că acest site s-a ÎNCHIS!

I-aș ura ”Să-i fie țărâna ușoară!” dar NU MERITĂ nici măcar atât!

Dorința mea ar fi ca toți acești HOȚI, HANDICAPAȚI INCAPABILI, SCURSURI ALE BLOGOSFEREI ROMÂNEȘTI, să aibe parte de un astfel de tratament (cum a fost și la www.ciupanezu.eu).

Și pentru că eu sunt ”spurcat la gură”, le doresc acestor ticăloși un călduros ”ARDI-V-AR FOCU SA VA ARDĂ!" și un ”DUCEȚI-VĂ DRACULUI!



3 comentarii:

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!