Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

15 iunie 2010

Criticul meu culinar!


   Ei bine, cel mai dur critic culinar pe care il am, e fiul meu! Si pentru ca a vazut reteta de ficatei cu bacon si prune uscate  pe blogul meu, a cerut sa o refac atunci cand vine si el acasa!
   Si am facut-o! N-am mai injumatatit felia de bacon ca data trecuta, ci din contra, am folosit-o in intregime cand am facut rulourile pentru ficatei si prunele uscate.
   Am umplut toata tava cu rulourile de ficatei cu bacon. Am aruncat pe ici pe colo cateva prune uscate (pe care le-am tinut in apa calduta timp de 30 de minute). Si ca sa fie si mai si, am aruncat printre ficatei, cateva feliute de pastrama de mistret pe care le mai aveam, pastrama pe care am folosit-o in reteta "Friptura de Caprioara cu legume si pastrama de mistret" (vezi aici).


   Si dupa cum stiti, acesti ficaciori i-am facut in cuptor! Iar baiatul meu a remarcat ca nu sun deloc "inecaciosi" asa cum sunt cei facuti prin unele restaurante. Ci din contra, sunt foarte moi, usor de mestecat si sigur si usor de digerat! 

   Ce bine e sa ai pe langa tine un "Critic Culinar" asa cum e fiul meu!

Si maine e ziua lui! La Multi Ani!
Si am o comanda zdravana, numai bucatarie asiatica (Japoneza, Chinezeasca si Coreeana)!
Le voi publica pe rand!

TOATE CE BUNE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!