Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

6 februarie 2012

Restaurantul Mon Cher - Update!

Am revenit vineri (3 Februarie, ora 19:00) la restaurant împreună cu soția.
Am vrut să văd cu ce mă mai pot răsfăța gazdele noastre!
Dacă își mențin cotația (maximă) pe care am evaluat-o la prima vizită!

Și am fost foarte frumos surprins de meniu (tipic occidental - 2 aperitive, 2 preparate de baza și 2 deserturi, cu recomandări speciale de vinuri pentru preparatele ce urmau să fie servite) dar și de preparatele în sine care au fost servite (de mare rafinament și calitate).
La ora 20:00, nu mai era nici un loc liber la mese! Asta spune tot!
Nu mai fac alte comentarii.
E deajuns să vă arăt pozele făcute în acea seară și să vă spun ce anume sunt!
Midii în cochilie cu sos ”Mariniere” și lămâie
Terină din ficat de pasăre. toast melba și marmeladă de portocale
Mușchiuleț interior de porc în șuncă de Parma, piure de busuioc și cartofi, sos Ratatouille
Dorada la grătar servită cu risotto și parmesan, sos de capere și nucșoară
Creme-brulee de ciocolată, pere și înghețată
Cheesecake ”Mon Cher” cu fructe de pădure

Și două vorbe despre vinurile recomandate:
Vin alb: Sauvignon Blanc și White Artisan bronze Medal - International Wine Challenge 2010 UK.
Vin roșu: Cabernet Sauvignon și Red Artisan Commended at Decanter 2010.
A, era să uit!
O mică formație (2 proaspeți absolvenți de Conservator, unul la vioară, celalalt la orgă) au adus o atmosferă foarte plăcută acestei seri, interpretând muzică de Concert Café.

6 comentarii:

  1. Toate arata ametitor de bine!!!!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata asa de bine ca nici nu-ti vine sa le mananci. Dintre toate as fi curios sa-mi spui cum a fost pateul (terina din ficat de pasare)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nicu:
    Eu am mancat scoicile! Nevasta-mea a mancat terina si a spus ca a fost foarte bunaaaaa!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mon Cher ....felicitari amandurora si trebuie neaparat sa ma duci si pe mine la Mon Cher!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aratã totul super...se pare cã a-ti avut o cinã minunatã:)

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!