Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

10 februarie 2012

Schimbare de domeniu! Suntem acum ".ro"!

Dragi prieteni!
Incepand din acest moment, puteti accesa blogul Icre Negre si cu linkul:

icre-negre.ro

As fi dorit sa fie icrenegre.ro, ca sa fie numele exact ca cel pe care l-ati stiut de la blogspot.com
Dar nu s-a putut, decat cu liniuta de despartire!
Va astept in continuare pe Blogul Delicateselor Culinare, Icre Negre!

Deocamdata, ambele variante sunt OK!

:)

9 comentarii:

  1. de ce nu faci redirect din
    http://icrenegre.blogspot.com
    in
    http://www.icre-negre.ro
    ?
    acum vad ca ai redirect-ul in sens invers.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blogul a fost pana astazi intr-un concurs, la care eu am pus toate linkurile cu ".blogspot.com", asa cum era blogul la vremea inscrierii in concurs!
      Dar ca idee, cum se face???
      Ca de luni trebuie sa ma duc la ITist sa-l fac numai ".ro"!!!
      :)

      Ștergere
    2. in mod sigur stie it-istul mai bine ca mine :)

      Ștergere
    3. Mai stii?
      Mi-a cam dat palpitatii la aceasta deviere si era cam mirat cand i-am spus ca dupa aceea vreau sa-mi apara numai ".ro"!!!
      :)

      Ștergere
    4. :))
      hai ca nu poate fi ... asa de negru.
      succes!
      sa ma anunti si pe mine luni cum a iesit :)

      Ștergere
  2. Vad ca nu ai reusit inca sa faci redirectul :)
    Felicitari pentru premiul III !

    3 nominalizari cu 2 premii (2 locuri pe podium adica) e super. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu am reusit, pentru ca abia miercuri o sa pot contacta ITistul!
      Cat priveste reusita mea, sunt foarte multumit!
      Am participat la 5 categorii (nu am fost la Categoria de blog incepator si nici la Categoria voturi pe facebook) din care la 3 din ele am avut placerea sa fiu nominalizat iar la 2 chiar premiat!
      Am facut un mic calcul: am fost 4 concurenti care au primit 3 nominalizari (in ordinea succesului (adica locul 1 - 2 - 3 - 4 - 5) am facut clasamentul urmator:
      Obretin Bogdan (1, 3, 4)
      Marcel Iorga (1, 3, 5)
      Sociu Antonina (1, 4, 5)
      Toma George (3, 4, 5)
      Deci SUNT SUPER MULTUMIT!!!
      :)

      Ștergere
    2. Observ cu cat patos vorbesti. :)
      Imi place sa vad oameni fericiti, mai ales cei care eu consider ca merita. ;)

      Ștergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!