Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

31 mai 2010

Bere de ghimbir

Am fost ieri la un supermarket (Carrefour). Si cu toate ca nu am voie sa mai beau bere (recomandarea Patronatului Berarilor din Romania (hihihi)) pentru ca eu consumam zilnic productia de o ora a berii in Romania (hahaha), am vazut in cosul catorva cumparatori o sticla ciudata de bere. Desigur ca nu mi-a pasat, dar cand am auzit pe cineva spunand "Uite bere de ghimbir!" imediat mi-am ciulit urechile, iar piciorusele mele au plecat fara voia mea spre raionul specializat!
Am gasit imediat berica, am luat o sticluta (e de 33 cl) si am apasat mai mult pe pedala de acceleratie, ca sa ajung mai repede acasa!
Am bagat in congelator berea ca sa se raceasca mai repede, si cand am scos-o de acolo aburinda, am desfacut-o si am dus-o direct la gura!
Extraordinara! Dulceaga, acrisoara si putin iute, zic asta pentru ca te pisca pe limba dupa ce inghiteai berea din gura!
Ce-as mai fi baut vreo cateva, dar daca afla nevasta-mea, vai si amar de mine!
Deci berica asta, dupa cum vedeti se chiama Crabbie's (vezi siteul lor: www.crabbies.co.uk). 
Cine vrea sa savureze asa ceva, acum stie unde sa o gaseasca!

SETE BUNA!

Un comentariu:

  1. Chiar eram curios unde as putea gasi asa ceva.Mersi de ajutor.Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!