Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

14 iulie 2013

Despre Graviola sau Guanábana sau Soursop



Un subiect care zilele acestea a stârnit mult interesul cititorilor români. Și asta prin simplul motiv că, mai multe ziare (printre care DC News și Income Magazine) și posturi de televiziune (de ex.: Antena 3) au transmis următoarea știre:
Guanabana, fructul care vindecă cancerul
sau
Fructul care vindecă cancerul și e de 10.000 de ori mai bun ca chimioterapia”.
Iar textul era aproape identic la toate aceste articole:
Poate că încă nu ați auzit de el. De fapt, cu siguranță nu. Soursop sau Guanábana sau Gaviola, este un fruct revoluționar și neauzit încă pe piața medicinală a lumii, probabil prin confruntarea cu marile companii farmaceutice, care nu doresc să își piardă din clienți.



Gustul acestui fruct este plăcut. Cel puțin așa declară cei ce l-au încercat. În genere, un copac soursop este mic. Nu are nevoie de mult spațiu și crește în condiții modeste. În Brazilia toți îi spun ”Graviola”, în Spania ” Guanábana” iar în limba engleză “Soursop”.  Calitatea miraculoasă a acestuia se datorează efectelor sale anti-cancerigene.
Fructul este mare și dulce, pulpa albă este consumată în mod direct sau este utilizată de obicei pentru a face băuturi, șerbet, înghețată, dulciuri și siropuri. Interesul arătat acestei plante se datorează efectelor sale puternic anti-cancerigene. Și deși îi sunt atribuite mai multe proprietăți, cel mai interesant este efectul pe care îl produce asupra tumorilor. Această plantă este un remediu dovedit împotriva cancerului, sau mai exact a oricarui tip de cancer.



Sursa acestei informații este fascinantă: informația vine de la unul dintre cei mai mari producători de medicamente din lume, care spune că, după mai mult de 20 de teste de laborator efectuate din 1970, extractele arată că: Ea distruge celulele maligne din 12 tipuri tipuri de cancer, inclusiv cel de colon, de sân, de prostată, pulmonar și pancreas. Și mai mult, efectul fructului nu afectează celulele sănătoase.
Compușii acestui arbor incetineste de 10.000 de ori mai bine creșterea celulelor canceroase decat Adriamycin un produs folosit foarte des în lume în chimioterapie.



Se consideră, de asemenea, că este agent anti-microbian cu un spectru larg și este recomandat împotriva infecțiilor bacteriene și fungice, este eficient împotriva paraziților interni și viermi, reglează tensiunea arterială, este antidepresiv, combate stresul și tulburările nervoase.
Deci, cel mai bine e să fii informat. Informat că există metode poate de mii de ori mai bune decît medicamentele, pentru a-ți trata anumite probleme de sănătate.”



Și atât! Mai multe informații nu sunt în aceste articole. Așa că, încerc acum să vă dau eu mai multe informații, cu toate că informația principală a fost dată și efectul a fost atins! Dar unele dintre cele scrise, diferă puțin de informațiile de la unele instituții de cercetare a cancerului.
În continuare voi aplica denumirea braziliană a fructului, aceea de Graviola.



GENERALITĂȚI
În regiunile tropicale, arborele Graviola este cel mai bine cunoscut pentru producerea unui fruct mare, delicios. Arborele se găsește în locații diverse, precum Insulele Bermude, Bahamas, Florida, Indiile de Vest, America de Sud și Vietnam. Părți ale arborelui Graviola sunt folosite ca un medicament tradițional natural pentru combaterea de paraziti, dizenterie, infestare cu păduchi și indigestie.

DESCRIERE
Una din 60 de specii din genul Annona, Graviola este un copac subțire care crește între 25 și 30 de metri în înălțime. Acesta este împodobit cu flori galbene și frunze veșnic verzi ce au un miros neplăcut. Fructele de Graviola, care mai sunt cunoscute și sub numele de ”soursop” și ”guanabana”, pot cântări câteodată chiar mai mult de 15 kg și sunt adesea acoperite cu spini moi maleabili.

CERCETARE ȘTIINȚIFICĂ
Cercetatorii de la Memorial Sloan-Kettering Cancer Center, speculează că eficacitatea antidepresivă pretinsă la Graviola, ar putea fi legat de modul în care ea stimulează receptorii serotoninei. În plus, extractul de Graviola inhibă creșterea celulelor umane de cancer.
Graviola are fitochimicale unice, cunoscute ca Acetogenins Annonaceous, care a demonstrat proprietăți anti-tumorale si antivirale. Aceste componente bioactive sunt prezente la Graviola, în fruct, în scoarța de copac, frunze și semințe.
Studiile arată că Acetogenins Annonaceous, interferă numai cu enzimele din membranele celulare de cancer și nu afectează membranele celulare normale.
Graviola ar trebui să fie însă utilizată numai sub supravegherea unui medic.

UTILIZARE TRADIȚIONALĂ
Fiecare parte a arborelui este utilizat ca un medicament. În mod tradițional, semințele zdrobite sau un ceai din frunze este folosit pentru a ucide ploșnițele și păduchii de cap. Sucul de fructe este utilizat pentru a trata balonare. Un decoct facut din piure de fructe necoapte este un remediu traditional pentru febra și dizenterie, în conformitate cu Universitatea Purdue.
Consultați un medic calificat de îngrijire a sănătății, înainte de a adăuga Graviola la regimul dumneavoastră.

Cam atât deocamdată! 
*;) winking


Surse:


28 de comentarii:

  1. Va multumesc pentru informatie,sotul sufera de cancer si tare as vrea sa ii introduc in dieta si acest fruct,dar cum si unde il pot gasi in Romania
    ? Si in al doilea rand,care va fi parerea doctorului oncolog,daca nu va zice ca bat campii ... offf ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău pentru soțul Dvs.
      Dar cum eu nu sunt un medic, nu vă pot da mai multe detalii (pe care, oricum le-am preluat din publicații străine).
      Dar am căutat pe net și am găsit aceste linkuri, care sper să vă ajute!
      Oricum, așa cum am scris, consultați și un medic!

      http://www.smart-living.ro/prima-pagina/graviola~24/?gclid=CO7KgM6IsbgCFYdf3godulkAGw

      http://www.vitamass.net/ro/graviola-500-mg-100-capsule-684.html

      http://www.fructetropicale.ro/Produs/Graviola-Juice-Pad/

      Ștergere
    2. Buna ziua, caut pe cineva care a consumat sa vad daca este bun si nu gasesc. Mama mea are cancer, a consumat si are dureri. Caut consumatori, id boboc_gaby.

      Ștergere
    3. Astăzi vă spun eu cum este pentru că azi îi scriu un review cu fructul în față. E un fruct foarte rar adus în România, dar dacă review-ul meu ar prezenta ibteres, ar fi mulți care mi-l va cere; vi-l pot aduce tutirora când doriți. Sucuri subt pe piață, dar tot la comandă. Cel mai ieftin a fost cel de la Rubicon; acea variantă nu se mai importă, doar alte sortimente Rubicon. A mai fost un fel de nectar la carrefour; nu s-a mai adus, dar pt o săpt au avut 3 fructe pe stoc la Brașov - unul l-am luat eu, unul a fost vândut felii și altul luat de cineva necunoscut. Totuși, vi-l pot aduce eu dacă doriți prin intermediul unui importator pe care-l cunosc. De asemeni, va fi mai des prezent pe rafturi dacă prezintă mare interes articolul pe care-l scriu azi

      Ștergere
  2. Cred ca informatiile astea ne fac mai mult rau pentru faptul ca suntem neputiinciosi in gasirea acestui fruct;parerea mea, pentru ca si eu as avea nevoie dar pana la el ne multumim cu ce avem!!
    Multumim Marcel!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Lubita,

      Incearca sa intri pe linkurile care le-am dat ca raspuns la comentariul precedent!
      Bafta!
      Si imi pare rau ca ai nevoie de asa ceva!
      In cazul in care le gasesti, sper din suflet sa-ti ajute...!
      Multa sanatate iti doresc!

      Ștergere
  3. multumesc pt informatie am fost si eu operata acum 3 ani de tumoara maligna la piept sting ma bucara mult informatia asta nu am auzit de fructu asta dar am sal documentezsi o sa intreb medicu oncolog sa vad daca va spune cevava multumesc mult succes in continuare cu drag ely

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti urez sa ai succes... si multa sanatate pe viitor!
      Urmareste linkurile din comentariile anterioare!
      Bafta!

      Ștergere
    2. SEBE FLORICA17 iulie, 2013

      MULTUMIM DE INFORMATIE.DAR UNDE IL GASIM PE ACEST FRUCT AICI IN ROMANIA?NU AM POSIBILITATEA SA IES IN AFARA SA IL CAUT.MULTUMESC!

      Ștergere
    3. Incercati sa accesati aceste linkuri:
      http://www.smart-living.ro/prima-pagina/graviola~24/?gclid=CO7KgM6IsbgCFYdf3godulkAGw

      http://www.vitamass.net/ro/graviola-500-mg-100-capsule-684.html

      http://www.fructetropicale.ro/Produs/Graviola-Juice-Pad/

      Puteti gasi suplimente nutritive cu Graviola, si le puteti comanda on-line!

      :)

      Ștergere
    4. In fructe nu este cantitate potrivita de vindecare ci in frunzele, trebuie sa gasesc frunzele de Guanabana. Daca cineva este interesat in crestere de guanabana eu am arbust gata de sera pentru crestere este o minune de fructe deliciosa si in frunzele este elementele vindecatorare. Scuze eroare de gramatica.

      Ștergere
    5. Pentru afirmația Dvs. trebuie să aduceți argumente!
      Un link către o sursă credibilă din internet sau citarea unei surse tipărite, de unde se poate vedea că spusele dvs sunt reale!
      Până atunci, afirmațiile le consider NEADEVĂRATE!
      Toate cele bune!
      PS
      Mi-am propus în ultima vreme, să nu mai fac reclame altora... în postările de pe blogul meu. Și vă recomand, ca data viitoare, să nu mai scrieți astfel de subiecte! Cele care s-au făcut până în acel moment, rămân încă pe blog!
      Vă mulțumesc pentru înțelegere!

      Ștergere
    6. Si eu va spun ca produse procesat de Guanabana nu are nici un rezultat pentru vindecare. Asta se intampla aici in Romania unde lumea nu stie despre acest fructe si este usor de inselat. Surse avem sau limk avem gramada in limba spaniola, trebuie sa gasesc ca din frunzele de Guanabana in stare natural este la surse de elementele de vindecare. Multumesc. Va rog toate poate sa scri "propiedades de las hojas de Guanabana" in motor de cautare si se gasesc toate informatii. Multumesc.

      Ștergere
  4. Nu întrebați medicul curant despre beneficiile medicinei alternative...într-un procent covârșitor aceștia vă vor spune că aceasta și terapiile naturiste, în general, nu sunt fundamentate științific! Mai bine nu faceți chimioterapie, decât să vă distrugeți sistemul imunitar mai mult decât o face o tumoră canceroasă care poate fi vindecată cu ajutorul medicinei alternative.
    Ptr cei care încă nu au văzut sau nu au auzit despre vindecarea unei asemenea tumori, vindecare făcută în China, în 2 minute și jumătate, iată dovada: http://www.youtube.com/watch?v=zS54C5G0LJo

    Multă sănătate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru cei care nu sunt convinși de binefacerile medicinei alternative, iată una dintre dovezile filmate ale vindecării unei tumore canceroase în aprox 3 minute, vindecare efectuată în China: http://www.youtube.com/watch?v=zS54C5G0LJo

    Multă sănătate tuturor și numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Bai prietene ai auzit de efectul PLACEBO .....iti spun eu ca tocmai aia iti spune filmuletul ala si de fapt , tu tot o sa ramai cu tumora sau cancerul pe care il ai

      Ștergere
  6. Filmuletele pe care le propuneti spre vizionare sunt identice!

    Oricum, bine ca n-ati trimis vreo aiureala religioasa, cu vreun popa care sta si canta aiurelile lui si provaduieste ca Dumnezeu (pe care doar el l-a vazut si crede ca exista) o sa te vindece de toate bolile de pe pamant!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua, ati scris un articol interesant. Multumim. In alta ordine de idei reprezint fructetropicale.ro, am adus in Romania acest fruct Graviola sub forma congelata precum si multe alte fructe nestiind de acesta calitate deosebita a acestui fruct. Intre timp am inceput sa primim cereri pentru ea si ne-am documentat mai mult si am aflat ceea ce ati spus si dumneavoastra in articol. Furnizorul nostru este din Brazilia, fructele sunt coapte natural la soare fara a fi tratate cu nici o substanta chimica. Scopul nostru initial a fost de a incerca sa propunem romanilor o viata sanatoasa consumand fructe de calitate si cu proprietati spreciale. Istoric vorbind, dupa ce am calatorit un an in america centrala si de Sud, am incercat sa intelegem si sa interactionam cu localnicii. Pentru ei medicamentele nu erau niciodata o solutie la afectiuni, ei foloseau de exemplu papaya pentru rani sau probleme gastrice. Ceea ce as vrea sa subliniez ar fi faptul ca alimentatia acestor persoane este in majoritate compusa din fructe tropicale, legume de sezon, radacinoase, carnea, care era un lux pentru ei era din gradina proprie. Retele lor, chiar si pentru pranz sau cina se bazau pe legume, radacinoase si fructe gatite. Trebuie mentionat faptul ca am intalnit persoane si de 95 ani perfect lucizi si ageri, persoane peste 60 de ani carora le dadeam maxim 40 la prima vedere. Ceea ce am mai observat a fost si cantitatea portiei, aceasta era mult mai mica decat portia cu care eram noi obisnuiti. In concluzie noi credem ca romanii ar trebui sa uite putin de traditiile noastre legate de mancare ( multa paine, 3 feluri de mancare generoase, nu exista masa fara carne etc) si sa incerece sa isi actualizeze stilul de viata. Astfel, chiar daca esti o persoana sanatoasa, investeste in alimentatia pe care o oferi corpului tau asa cum alimentezi masina cu cea mai scumpa benzina, asa incearca sa selectezi combustibilul corpului tau. Reduceti cantitatea portiei dar nu sari peste masa si incercati sa aveti minim 5 portii de fructe si legume de calitate, netratate zilnic. Ar putea fi spuse foarte multe pe acest subiect insa este important ca din ce in ce mai multe persoane sunt interesate de acest subiect al nutritiei in stransa legatura cu sanatatea. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Linkul Dvs. pentru fructul Graviola, l-am publicat ca raspuns la un comentariu anterior publicat de pe acest articol!!!
      Deci... v-am facut reclama, inainte sa-mi cereti publicarea acestui Comment!
      :)
      Toate cele bune!

      Ștergere
    2. Am vazut, multumim inca o data. Eu doar am vrut sa subliniez faptul ca acest fruct si fructele in general poat fi consumate si de catre persoanele care nu sufera de diferite afectiuni, de catre persoanele sanatoase care isi doresc sa aiba o alimentatie sanatoasa. Alimentatia in sine ar trebui tratata ca un mod de a te proteja impotriva eventualelor boli. Nu vreau sa para o reclama ci un semnal de alarma pentru toata lumea. Spun aceasta deoarece am fost asaltati cu nenumarate cereri si suntem impresionati de numarul mare de bolnavi de cancer. Multumim

      Ștergere
    3. Pentru chisturi la san cancere de plamani ...cumparati radacina in vrac de papadie la farmacie si o reduceti in pudra prin masina de la cafea: 1/2 lingurita de pudra pe zi cu putina apasa bei minimum 6 luni maximum poti sa iei pentru intretinere toata viata, nu face rau eu am luat 6 luni pentru un chist si a disparut in acelasi timp mi-a disparut si diabetul de tip 2 de 2 ani analizele sunt OK si mananc si prajituri si de toate.Incercati nu costa mare lucru, eu am incredere. sanatate la toata lumea

      Ștergere
  8. unde gasim fructul congelat,in ce magazine?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încercați la fructetropicale.ro...!
      Aveți comentariul mai sus!

      Ștergere
  9. buna seara. inca nu sint bolnava de aceste boli,dar imi doresc acest arbust la mine acasa. daca nu este scump(eu sint pensionara) mi-as cumpara un lastar. sau si mai bine citeva seminte. sa-l formez eu. e o pasiune. va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă aveți nevoie de semințe, vi le trimit ei de la fructul pe care-l voi mânca. Ma contactați și vorbim mai multe

      Ștergere
  10. http://www.bluediamond.ro/invitatie/1006906
    Puteti sa va inregistrati pe link-ul de mai sus si aveti posibilitatea de a cumpara GRAVIOLA la pret redus. Forma de prezentare a produsului este piuree 100% natural. Informatii suplimentare pe adresa de mail alina_blue.diamond@yahoo.com sau la tel. 0747641822. Multa sanatate tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara!Sunt consumatoare de GRAVIOLA un suc JUICE si il recomand din toata inima tuturor persoanelor cu probleme de sanatate si nu numai.Se poate lua si preventiv,cura fiind de 3 sticle pe an.Pentru al putea comanda intrati pe linkul urmator : http://www.bluediamond.ro/invitatie/1004352,va inregistrati cu datele d voastre si il puteti achizitiona cu o reducere de 23%Va doresc multa sanatate si numai bine tuturor!

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!