Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

27 iulie 2011

Pulpa de miel umplut cu carnati, salvie si cascaval


Iată-mă, după aproape 2 luni de absenţă, că am reintrat în bucatărie, ca să prestez iarăşi prin domeniul culinar! 
Şi asta pentru că, nevastă-mea, făcând o inspecţie prin micuţul meu congelator, a mai descoperit pe lângă nişte iepuri, fazani, prepeliţe etc. şi o pulpă de la mielul de la Paşti!

Aşa că, vom pregăti astăzi această minunată bucăţică de carne. Şi avem nevoie de:

Ingrediente (o pulpiţă de miel, e cam pentru 4-6 persoane):
1 pulpă de miel
3 linguri de ulei de măsline extravirgin
2 linguri de parmezan ras
2-3 crenguţe de salvie (în funcţie de cât e mărimea frunzelor)
2-3 căpăţâni de usturoi, mărunţit
200 ml de vin alb sec
200 ml de supă de pui
100 g de cârnaţi uscaţi şi afumaţi
80 g de şunculiţă
100 g de salam uscat
100 g de muşchi file
1-2 linguriţe de boia dulce (pentru culoare)
1-2 frunze de dafin
Sare şi piper
Câteva crenguţe de coacăze roşii pentru decor

Preparare:
Spălăm pulpa şi o uscăm cu prosoape de hârtie. O dezosăm.


Tăiem mărunt cârnaţii şi salamul şi feliem subţire şunca şi muşchiuleţul!


Carnea o întindem bine şi începem să o umplem cu preparatele din carne, salvie şi parmezan.
  

O rulăm pe lung şi o strângem cu o sfoară de bucătărie (din păcate eu n-am avut o sfoară şi m-am folosit de o aţă obişnuită de cusut! De culoare albă!!!)


Asezonăm ruloul de miel cu sare şi piper, dar şi cu boia dulce de ardei.


Adăugăm întro tigaie uleiul de măsline şi-l încingem. Ruloul obtinut, îl prăjim câte 5 minute pe fiecare parte. Adăugăm în uleiul din tigaie şi usturoiul, pentru a-şi lăsa aroma.


Acoperim tigaia cu o folie de aluminiu şi o introducem la cuptorul încălzit la 180°C pentru 40 de minute. Scoatem tigaia din cuptor, îndepărtăm folia, stropim ruloul cu vinul alb, adăugăm şi supa, frunzele de dafin şi o punem la cuptor pentru încă 30 de minute, fără folie. Putem adăuga şi coacăzele roşii, pentru un gust puţin acrişor.


Scoatem carnea din cuptor. O lăsăm să se odihnească 10 minute, timp în care sosul rămas în tigaie, îl mai lăsăm pe foc pentru a mai scădea puţin.


Feliem ruloul de miel şi serviţi-o, după gust cu o garnitură de cartofi la cuptor sau legume preparate în zeama de la friptură, etc (în funcţie de preferinţele fiecăruia).



Pulpă de miel umplută cu cârnaţi, salvie şi caşcaval … Done!

POFTĂ BUNĂ!

PREPARAT GARANTAT DE:



4 comentarii:

  1. Din partea ta, alison, nu-mi mai imi trebuie alte cuvinte!
    Aceasta apreciaza ma onoreaza la maximum!
    Multumesc mult!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu ce-ai umplut pulpa asta, Marceleeee...pfuaaa, ma duc sa beau un pahar cu apa, ca mi s-a scurs toata din organism...Demential!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Liana10:
    Sper ca te-ai rehidratat! :)
    Cat despre umplutura, fiecare poata s-o umple cu ce-i pica in mana!
    :))

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!