Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

18 martie 2011

Blogul meu "Retetele Vanatorului si Pescarului" in finala RoBlogFest!

Astăzi am primit o minunată veste: 
Celălalt blog am meu, care este ceva aparte faţă de blogurile obişnuite, "Reţetele Vânătorului şi Pescarului", a fost selecţionat pentru etapa finală a concursului organizat de RoBlogFest.ro alături de alte 9 bloguri din acest domeniu (Culinar). Deci, îl pot considera printre primele 10 bloguri culinare din România!
Şi asta datorită vouă, celor care îl citiţi, îl apreciaţi şi îl încurajaţi, votându-l în Concursuri de această anvergură!
Pentru că, procedura de vot se reia de la început, vă rog să mai mă susţineţi încă odată, votându-mă, apăsând pe "butoanele" de VOTARE! Conturile le aveţi făcute, deci nu durează mai mult de 1 minut! Nu uitaţi să SALVAŢI VOTUL! Altfel se pierde!
Şi încă ceva de reţinut! Puteţi vota doar o singură dată! Dacă mai votaţi un alt blog (vorbin acum de categoria CULINAR), votul anterior (din aceeasi categorie) se pierde.
Puteţi vota bloguri diferite, dacă se află în categorii diferite!!!
Cine nu are cont, e simplu să-l faceţi urmând paşii:
1. Intraţi pe blogul RoBlogFest şi faceţi cont (are rubrică specială - sus în centru)!
2. Contul se face cu un Username (sa-l ţineţi minte), adresa Dvs. de mail şi o parolă (e bine s-o ţineţi minte)!
3. RoBlogFest va trimite pe mail un link prin care confirmati inregistrarea pe site.
4. După confirmare, reintraţi pe site. Sus pe banda roşie, în stânga scrie "+Votează". Accesaţi butonul!
5. Vă orientaţi spre ... 4. Personal & Infotainment - Blog culinar
6. Accesaţi linkul şi selectati blogul "Retetele Vanatorului si Pescarului"
7. Click pe "Detalii"
8. Derulaţi puţin în jos şi apasaţi pe butonul "Votează-mă"!
9. După vot, vă întoarceţi pe "întreaga listă de categorii" şi la finalul paginii, găsiţi butonul " Salvează Votul"! Click pe el! 
SI GATA!
IAR EU VĂ MULŢUMESC DIN INIMĂ!!!!!!!

Sau accesaţi acest link şi urmaţi restul instrucţiunilor!!!

VOTEZI la roblogfest 2011

Blogul "Reţetele Vânătorului şi Pescarului" e unic în blogosfera românească, prin faptul că, vă prezintă preparate vânătoreşti şi pescăreşti doar din zona ţării noastre (inclusiv Marea Neagră).
Poate este un SERIOS MOTIV să-l susţineţi în continuare!
Iar eu promit să nu vă dezamăgesc!

Vă mulţumesc tuturor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!