Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

7 octombrie 2011

Sosul (dresingul) "O Mie de Insule"

Un sos cremos, plin de aromă, care se serveşte deseori la salată. Dar noi îl vom pregăti pentru al savura împreună cu cozi de raci fierţi (se poate folosi şi la un cocktail de cozi de creveţi, la sandvişuri sau burgeri).

Ingrediente pentru a obţine aprox. 250 ml de sos:
150 g de maioneză
50 g de sos de roşii sau ketchup clasic (eu asta am folosit)
50 g de sos de chilli
1 ceapă mică, rasă
1 linguriţă de pastă de ardei dulce
1 linguriţă de sos Worcestershire
1 linguriţă de sos Tabasco
1 linguriţă de cogniac
sare după gust
Preparare:
Întrun bol, amestecaţi maioneza, ketchupul, sosul de chilli, sosul Worcestershire, sosul Tabasco, cogniacul şi ceapa rasă.


Amestecaţi toate componentele până obţineţi un sos uşor consistent şi cremos. Pentru cei ce doresc o aromă mai puternică, puteţi adăuga câte puţon din sosurile amintite şi cogniac.


Că aşa am făcut şi eu! :)

Sosul (dresingul) "O Mie de Insule" ... Done!

PREPARAT GARANTAT DE:




Un comentariu:

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!