Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

22 octombrie 2011

Campionatul International de Gatit in aer liber 2011 - Bucuresti - 22 Oct. (1)


Scuzați "pamblica" cu steagul Ungariei care e în fața borcanelor de murături. Dar Românii, n-au venit cu murături tradiționale! De fapt, nu prea au venit cu nimic!
Așa că, am fotografiat murăturile ungurești. Și nu au venit numai cu aceste murături. Au venit bine pregătiți, dar nu știu cât de apreciate au fost sau cât de bune. Pregăteau cârnați, fripturi, cartofi copți, tocănițe etc.
Personal am luat o tocăniță de vițel, dar l-am cam lăsat în farfurie! Multă zeamă de boia iute, dar mai puțină carne fragedă în acest gulaș (mai mult zgârciuri).
Au avut și o tocăniță de cocoș, cârnați cu varză murată (foarte sărată), genunghi de porc la grătar, etc.


Așa că, pentru cei care au crezut că vor savura ceva delicatese, cred că au luat-o-n bot.
În rest, concurenții au lucrat toată dimineața pentru pregătirea și prezentarea preparatelor de concurs.
Multe, foarte multe preparate la care s-a lucrat ore întregi, pentru definitivarea corectă a acestora, până să vină comisia la degustare. 
Vă prezint câteva dintre aceste (întradevăr deosebite....):













Pentru mine, participarea la acest Campionat, a fost de fapt, un prilej de a transforma prieteni virtuali de pe Facebook, în prieteni reali!
Așa că, am avut DEOSEBITA PLACERE SA MA ÎNTÂLNESC CU:
Nico Lontras, Radu Popovici, Emanuel Ciocu (CevaBun.ro) - (de la stânga la dreapta)

Eu, Nico Lontras, Radu Popovici, Emanuel Ciocu
M-am întâlnit și cu Uică Mihai și cu Cătălin Velea! dar n-am poze personale cu ei (erau foarte ocupați și  solicitați).

Uică Mihai și Radu Popovici
Mihai chiar a avut un stand personal, în care a prezentat și a pregătit, întrun ciaun de 500 de litri, un minestrone! Ajutat bineînțeles de Antonio Passarelli.




Printre concurenți, l-am reîntâlnit și pe Sergiu Nedelea, un vechi prieten ploieștean, un renumir somelier european, Ambasador ASE Romania (ASE=Asociatia Somelierilor Europeni).




Sfârșitul primei părți!




Un comentariu:

  1. Exceptionala prezentarea ta! Mi se pare mai profesionist facuta decat o stire seaca de la televiziunile care au prezentat evenimentul! Chiar am avut senzatia ca "sunt acolo"! Astept partea a doua! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!