Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

22 septembrie 2014

Se cunoaște deja câștigătorul de la Master Chef - sez. 4?

Juriul Master Chef sez. 4: Chef Patrizia Paglieri, Chef Florin Scripca (FOA), Chef Adrian Hădean
Cu toate că am anunțat cu mult timp în urmă, că nu mă mai uit la noul format al acestei emisiuni..., tocmai pentru faptul că..., cei trei jurați (???) nu cred că sunt cei mai potriviți pentru acest show! Nu pot să consider că cei trei pot fi echivalentul unui juriu de aceeași calitate, ca cei din străinătate. Și fac doar referire la jurații de la Master Chef USA, cu Gordon Ramsay în frunte, secondat de Joe Bastianich și Graham Elliot...!!!
Se poate face o echivalență între cele două jurii? Hmmm! Nu cred!
Oare de unde i-a racolat ProTV-ul? Sau poate că doar aceștia au acceptat micile onorarii pe care televiziunea de unde au fugit toate vedetele cu ștaif (a rămas doar Măruță, o să-mi spuneți..., dar ăla nu-i vedetă, e doar un fel de măscărici...), le mai poate oferi unora, doar-doar o să-și continue emisiunile lansate cu ani în urmă!
Nu vreau să mai fac nici un fel aprecieri la adresa acestui nou juriu și nici la concurenții de până acum (adică din primul episod, că al doilea abia începe peste puțin timp).
Am vrut doar să vă spun că... la una din reclamele care au rulat în emisiunile de pe ProTV, am remarcat pe cineva care mi-e foarte cunoscut și cu care am discutat de mai multe ori la întâlniri de specialitate la care am participat amândoi.
Este vorba de Nica Laurențiu, un băiat foarte simpatic și prietenos. Dar nu despre asta discutăm acum.
Laurențiu a fost mult timp Head Waiter la Restaurantul AGO din București, dar și la alte restaurante. Am amintit doar de AGO, pentru că acolo, lucrează cea mai tare achipă de bucătari. Și peste toți aceștia, sunt doi Executive Chefi, adică Nico Lontras și Jonny (Ionuț) Susala, concurenți de înaltă clasă din primul sezon Top Chef, difuzat de Antena 1. Nico Lontras a fost chiar Finalist!
Sunt convins că a avut foarte multe de învățat de la cei doi Top Chefi. Poate chiar s-a și antrenat cu ei, furând, cum se spune, meseria din mers. Deci trebuie considerat un foarte tare concurent al acestui sezon.
Până acum toate bune și frumoase, dar mi-am amintit că am văzut de curând o fotografie. Cea de jos (adnotările sunt ale mele):



Și abia acum mi-am pus întrebarea: Dacă e prieten și cu juratul Adi (Adrian) Hădean... înseamnă că atuurile sunt complete?!?!?!
NU? Ce ziceți?


S-a fie Laurențiu noul Master Chef?
Eu îi urez totuși mult curaj și multă creativitate în etapele concursului și chiar sper să-l văd în această postură!
Și să ”nu se lase pe o ureche”!
Cu toate că nu cred că asta ar face...!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!