Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

1 august 2011

Calcan prajit cu sos de lamaie si iaurt

Cineva mi-a atras atenţia la o mică problemă: de ce am făcut două bloguri? Pentru că toate reţetele mele ar fi putut foarte simplu să intre pe un singur blog!
Ei bine, eu am vrut un blog SPECIAL doar pentru acest fel de mâncare: Preparate din vânatul şi peştele autohton.
Şi pentru că, foarte mulţi îmi vizitează blogul Icre Negre, m-am gândit că ar fi bine să le ofer şi posibilitatea de a cunoaşte şi celelalte preparate, pe care nu cred că ştiu că există. 
Poate că mulţi dintre voi nu agreaţi vânatul (motivele ar fi variate cu sau fără implicaţii emoţionale (am auzit de nu ştiu câte ori, spunându-mi-se "criminalule!")) sau chestii pur şi simplu de gust. Aşa cum foarte mulţi dintre noi, nu mănâncă carne de miel sau oaie (nu mai zic că, am văzut oameni care nu mănâncă peşte!!!).
Aşa că, încep să implementez în acest blog şi reţetele mele din blogul "Reţetele Vânătorului şi Pescarului" (marcel-iorga.blogspot.com). Sper să nu supăr pe nimeni!

Pentru reţeta anunţată apasă aici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!