Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

20 februarie 2012

Icre Negre - FINALIST la Concursul BLOGourmet 2011


Astăzi am primit o veste foarte plăcută, care m-a bucurat enorm.
Am fost plăcut surprins, când am fost anunțat telefonic, că în data de 24 Februarie 2011, trebuie să mă prezint la Restaurantul Harbour din Piața Amzei, pentru a participa la Gala BLOGourmet 2011 (prima ediție), deoarece blogul Icre Negre a intrat în finală la categoriile:
  • Cea mai bună recenzie de restaurant
  • Cea mai complexa forma de prezentare a unei rețete
Doresc să mai precizez, că celălalt blog al meu, Rețetele Vânătorului și Pescarului, a intrat în finală la categoria:
  • Cel mai bun blogger culinar de nișă
Consider acestă apreciere, mult mai de preț decât concursul de la Delimano ce se desfășoară în această perioadă, pentru că la BLOGourmet  s-au prezentat întradevăr adevărații bloggeri culinari și nu toți jmecherii de pe internet, ce câștigă concursuri cu postări furate de la alții și sprijiniți de Mafia voturilor prin ”Like” a FaceBook-ului (votări frauduloase). 

Mulțumesc mult de tot Restaurantului Harbour, pentru această minunată inițiativă!!!



20 de comentarii:

  1. Felicitarile mele sincere!! Succes in continuare! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Iti tinem pumnii pe 24!!! Sa ne aduci multe poze!

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari Marcel!!!!!am fost suparata ca n-am intrat in finala,n-am avut voturi,ca nu m-am promovat si probabil ca asta a contat,sau am eu o parere prea buna despre mine,dar ma bucur tare ca tu ai intrat !fara ipocrizie!adicatelea pupu-te!!!!sa te vedem in frunte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Pansy,
    Multumesc in primul rand pentru felicitari!
    Sa stii ca promovarea prin alte mijloace (mail sau voturi prin Facebook) a contat doar 20% din punctele ce s-au acordat la jurizare!
    Iar jurizarea s-a facut de o echipa de profesionisti din domeniu!
    Juriul Galei, cel care a desemnat câştigătorii fiecarei categorii, a fost format din:
    Doru Panaitescu, blogger şi proprietar www.afterhours.ro;
    Eugenia Budurea, redactor şef revista Horeca România;
    Tiberiu Fueriu, redactor şef Food&Bar Magazine;
    Camelia Barbălată, reprezentant Logitech;
    Ioana Istrati, reprezentant The Harbour.

    Deci aici, a fost un Concurs jurizat nu Votat de Mafia FBului, ceace e mare lucru!
    Sa stii ca si eu mai am mult de lucru pentru perfectionarea calitatii mele de bucatar in primul rand, de fotograf in al doilea rand si de blogger in ultimul rand.
    Asa ca, te rog sa nu mai fi suparata. Ai tot timpul din lume, sa te perfectionezi si tu si chiar sa castigi Locul 1 la Concursuri de acest gen si de aceasta anvergura!
    Deocamdata, sa le multumim celor care au initiat acest Concurs, pentru ca aici, TOTI PARICIPANTII sunt adevaratii ASI ai Bloggosferei Gastronomice si nu hotii si jmecherii care in permanenta ne fura aceasta superba munca, rezultata dintr-o pasiune totala!
    NU SUNT AHTIAT dupa premii si poate nici nu o sa fiu premiat la acest Concurs!
    Eu sunt bucuros, ca la aceasta Gala, o sa ma intalnesc cu prietenii mei nevazuti pana acum si o sa cunosc pe altii de care nu am stiut ca fac parte din frumoasa noastra Grupa.
    Intalnirea cu acesti minunati copii (unii sunt de varsta fiului meu) care au aceasta daruire si pasiune si nu sunt din tagma celor pe care in permanenta ii vedem la TV sau in ziare, asta e ceace ma bucura cel mai mult!
    Nu premiile...!

    Sper sa ne revedem in curand!
    Toate cele bune!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucura ce mi-ai spus,cu atat mai mult te mai felicit o data !In rest,cu premiile sunt de acord cu tine si in general cu tot ce ai spus tu aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa mai completez ceva:
      Hai sa lasam Premiile sa le castige cei tineri!
      E pentru simularea creativitatii lor! Pentru o viata mai fericita, plina de bucurii si reusite!
      Pansy, te pup!
      :)

      Ștergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!