Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

10 mai 2011

Capsuni cu zahar si smantana


Este un  desert pe care eu îl ador de când eram copil mic!
Şi lângă el, aş pune în ordinea prefetinţelor, Fragi cu zahăr şi smântână
Dar până apar delicioşii noştri fragi în perioada 10-20 iunie, vă propun să savuraţi acest desert!
Chiar dacă, la această ora, căpşunile sunt de import (Grecia sau Spania), ne comformăm situaţiei şi le luăm ca atare!
Spălaţi bine căpşunile şi scoateţi frunzuliţele din capul căpşunei. Presăraţi zahăr peste fructe.

 

Presăraţi frunze de mentă (ruptă cu mâna sau tocată cu cuţitul) peste căpşunile cu zahar.


Eu am folosit o smântână grasă, de 30%, delicioasă, care mi-a amintit de gustul smântânii copilăriei mele.


Am stropit căpşunile cu această smântână, am ornat cu frunze de mentă şi am savurat un desert extraordinar!


Căpşuni cu zahăr şi smântână ... Done!

POFTĂ BUNĂ!

PREPARAT GARANTAT DE:






Un comentariu:

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!