Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

10 februarie 2011

Oare cine de la cine "fură"?

Am vrut să scriu zilele astea, un articol despre şofran.
Am căutat pe Google Imagini şi o poză reprezentativă a acestui condiment!
Şi culmea e că am dat peste o poză care îi aparţinea lui Radu Popovici care a publicat şi el un articol despre şofran in www.condimenteweb.ro! I-am telefonat şi i-am cerut voie să folosesc acea fotografie în articolul care îl începusem să scriu. Am primit acceptul şi am trecut mai departe la fapte!

Aşa că, încercând să mai găsesc în plus "ceva material pentru documentare" pe internet, am dat peste un articol pe care l-am citit şi mi-am notat câteva idei.
Apoi dintro dată, nu mare mi-a fost mirarea, când, am gasit alt articol. M-am uitat mai bine la el şi am văzut că e IDENTIC cu cel anterior!
Apoi un alt articol. La fel! IDENTIC inclusiv pozele!
Apoi altul! Fără poze, dar cu acelaşi text.
Apoi altul! Acelasi text, alte poze! Eeee?

Ce-aş mai putea zice? Am renunţat la articol şi practic m-am hotărât să nu mai scriu prin documentare! Deocamdată! Ci o să scriu doar ce fac eu! Aşa cum v-am obişnuit până acum.

Se pare că PRIMUL care a publicat acest articol este CevaBun.ro, mai ales că la sfârşitul lui a specificat foarte clar: "preluare, traducere şi prelucrare după Wacky Archives"
Restul au copiat fără nici un fel de ruşine! Inclusiv unele publicaţii foarte cunoscute! Dacă au avut acceptul de la CevaBun.ro ar fi trebuit să scrie acest lucru! Nu credeţi?

Iată linkurile pentru a vă convinge singuri!
Sunt special puse în ordinea cronologică a publicării!


www.cevabun.ro
are specificaţia: preluare, traducere şi prelucrare după Wacky Archives
publicat pe data de: Nu am găsit data publicării, dar în zona "Comentarii" primul comentariu făcut a fost  în data de 13 Mai 2009

www.belgianul.com
publicat pe data de: 12 Ianuarie 2010

www.campot.net
publicat pe data de: 6 Ianuarie 2011

www.click.ro
publicat pe data de: 27 Ianuarie 2011

http://stiri.rol.ro
publicat pe data de: 28 Ianuarie 2011

http://lifestyle.bzi.ro
publicat pe data de: 28 Ianuarie 2011

www.bucatarescu.ro
publicat pe data de: 2 Februarie 2011
Foarte interesant e începutul acestui articol: Prietenii lui Bucatarescu s-au mobilizat la indemnul Adrianei Parissi si au alcatuit un top al celor mai exclusiviste mancaruri si bauturi din lume! 
Ups!
Interesant, dar e copiat cuvânt cu cuvânt şi poză cu poză din (să luăm în ordinea cronologică) www.campot.net sau poate de la www.click.ro!

www.de-azi.ro
publicat pe data de: 5 Februarie 2011

http://anatolbasarab.wordpress.com
publicat pe data de: 6 Februarie 2011
El oare de la cine a furat cuvânt cu cuvânt cu poze cu tot, întregul articol?

www.doarnatural.ro
nu are data publicarii!


Deocamdată nu mai am nimic de comentat!

Vă doresc toate cel bune!




Un comentariu:

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!