Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

14 octombrie 2011

Reâmprospătarea stocurilor!


Chiar mă bucur, că am găsit în magazine (mai bine zis în LIDL Ploiești), ghiveciuri cu plante aromate, foarte bine crescute, bogate și îngrijite.
Față de alte supermaketuri (Carrefoure sau Kaufland) unde aceleași plăntuțe sunt vai de mama lor, doar câteva crenguțe și alea jerpelite, dar cu un preț dublu, mă bucur că acest magazin a înțeles că avem nevoie de plantele aromate, sănătose, care să continue să crească în arialul nostru din bucătărie și pe care să le putem cumpăra la un preț convenabil (4,99 lei/ghiveci, față de 7,99 lei în alte magazine).
În contextul ăsta, trebuie să specific, că mai erau ghivece cu mentă, rozmarin și pătrunjel.


Aștept să mă aprovionez în continuare, la aceiași parametri (prețuri și calitate) de la acest minunat magazin!

Am zis!



2 comentarii:

  1. Când zici Lidl bănuiesc că te referi la fostul magazin Plus din MB?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! LIDL a preluat magazinele Plus, dar are si magazine proprii!
    :)

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!