Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

6 august 2011

Raci fierti

Zilele trecute, prin postările pe Facebook, s-a vorbit şi despre un subiect care-mi place mie: Racii autohtoni "pescuiti" in lacurile şi bălţile noastre
Subiectul a fost iniţiat de prietenul meu E. Ciocu, publicistul de la "CevaBun.ro" şi suna cam aşa: "la IKEA au apărut raci jumbo (uriaşi) prefierţi şi congelaţi. 50 lei/kg. sunt cu adevărat mari, nişte homari în ele miniatură".
Aşa că mi-am reamintit de un articol publicat de mine în blogul "Retetele Vanatorului si Pescarului".
Şi e tot o discuţie între mine şi E. Ciocu.
Lectură plăcută!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!