Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

5 decembrie 2011

La microunde... și cu gazele tăiate ...!


Având în vedere, că în continuare ne bucurăm de nu mai putem, că stăm fără gaze, datorită dragostei nebune care ne-o împărtășește Compania DistriGaz Ploiești (un monopol care n-o să facă niciodată nimic bun pentru români, ci din contră, ne va sufoca și cu nesimțirea lor și cu prețuri incredibile de mari - aici în țara asta, care stă pe un zăcământ de gaze și petrol, noi avem cele mai mari și nesimțite prețuri și la gaze și la combustibili auto)!

Așa că, ne reorientăm (mai bine ne-am reorienta spre alte țări civilizate, dar acolo ne-au făcut de cacao bravii noștri țigani!) spre alternative care să ne ajute să supraviețuim, ca să nu murim de foame! (Mai bine ar muri ei!).
Și am revenit după vreo 7-8 poate 9 ani, de când n-am mai folosit cuptorul cu microunde la capacitatea ”maximă”. Până acum, microundele le foloseam doar pentru reâncălzit mâncarea și încălzit apă pentru ness.
Am cumpărat în acest fel și o carte de specialitate, după cum se vede!
Dar măcar, eu am ceva de supervaloare: un cuptor cu microunde cu Opticook (nu zic firma, că nu m-au plătit pentru reclamă). Așa că, după ce am răsfoit puțin cartea, mi-am dat seama că nu mă va ajuta cu nimic. Este o carte cu rețete care se referă la cuptoarele simple cu microunde! Deci achiziție nașpa! Fără valoare pentru mine!

Acest Opticook e deștept foc! Am mai gătit cu el, când l-am cumpărat că era mare vogă pe vremea aia cu aceste electrocasnice! Dar a meritat! Nu fac decât setări de lucru!
Îmi pregătesc ingredientele și setez ce vreau să fac (adică tipul de produse: pui, pește, legume gratinate, carne albă, carne roșie, pizza și pizza congelată), la ce temperaturi și ”flacăra”, apăs pe un buton (cel portocaliu) și gata! Restul face el! Inclusiv decongelare, desigur!
Eventual mă pune să întorc carnea de pe o parte pe alta, dar mă anunță când!
Măine (azi am făcut sushi și pachețele de primăvară la friteuză) aș vrea să fac din crapul care mi-a rămas, o plachie! Și postez apoi și detaliile!!!

Dar acum haideți să vedeți cum ne-au lăsat nesimțiții ăia de la DistriGaz cu ochii în soare și cu ochiul de la aragaz fără suflare!

Fără contuar, debranșați de la conducta de gaze
Țeava principală scoasă
Și o bucată de țeavă lipsă
Și se pare că așa o să mai stăm mult și bine, pentru că, doar un sfert din locatari ”locuiesc” aici! Așa că, i-ai de unde poți!

Nici nu vreau să mă gândesc ce o să fac de Crăciun sau/și Revelion!
Și când mă gândesc că m-am angajat să fac niște brioșe pentru data de 8 decembrie (pentru niște copii), când ne vom reântâlni cu echipa Electrolux!
Așa că mă vad nevoit să le cumpăr de pe undeva!

Gata! Toate cele bune!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!