Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

26 ianuarie 2012

Noi produse asiatice in supermarketurile noastre

Dragi prieteni,
Poate o minivacanță după sărbătorile de iarnă (cu pregătiri intense) era binemeritată. Dar se pare că  mica mea problemă de sănătate (adică sinuzita care mă chinuie de mai bine de 6 luni) a reapărut întro formă mai ușoară, (nu zic că e ca cea inițială), dar a fost deajuns să-mi strice buna dispoziție și să nu am chef de scris!
Și câte aveam de scris... Începusem chiar să scriu o recenzie foarte bună despre un restaurant deschis cu câteva luni în urmă, unde am petrecut la un standard de lux cu soția mea de ziua ei. Dar nu-i problemă, chiar dacă recenzia deaspe acest minunat local este pe jumătate scrisă, o să-mi fac timp între câteva proteste de stradă pentru Demisia Guvernului și a lui Băsescu, să termin toate articolele începute și să le dau drumul pe blog.
Dar să revin la postarea care o public chiar acum.
Zilele trecute, am fost pe la LIDL și am luat un pliant al magazinului, care mă anunța că începând din data de 30 ianuarie, pe rafturile acestui supermarket se vor găsi produse specifice bucătăriei asiatice (Chinezești, Thailandeze și Indiene).
Vă dați seama că bucuria mea a fost pe măsură. 
Am aflat astfel, ca de luni, conform pliantului, o să avem posibilitatea de a cumpăra urmatoarele produse:
1. Ulei de susan, de arahide, ulei pentru wok la 250ml - 9,99 lei
2. Tăiței de orez - 4,99 lei
3. Sosuri diverse (dulce-acrișor, de curry, de chilli cu usturoi, mango) - 4,99 lei
4. Ciuperci Mun uscate - 5,99 lei
5. Sosuri de soia - 4,99 lei
6. Semipreparate (Chicken Tikka Masala, Bami Goreng, Chicken Curry, Nasi Goreng, Spring Rolls cu pui, porc și legume) - 8,99 până la 12,99 lei
Toate aceste preparate, produse de firma Vitasia.
7. Lapte de Cocos - 7,99 lei
Acesta fiind produs de firma Tao Tao,
dar si foarte multe alte produse diverse.

Toate bune și frumoase.
Dar astazi am mai avut o surpriză plăcută. La supermarketul Kaufland, am descoperit o gamă nouă de produse tot asiatice, dar produse de Tao Tao.
Eeeei, treaba asta chiar a fost un șoc plăcut.
Așa că, am inventariat și aici, ce produse avem pe raft și am luat și prețurile lor de vânzare, ca să vă informez mai bine.
Așa că începem (toate produsele sunt de la firma Tao Tao):
1. Oister souce - nu avea încă prețul afișat
2. Plum souce - 5,75 lei
3. Red curry - 5,79 lei
4. Green curry - 5,79 lei
5. Chilli souce - 5,79 lei
6. Chilli lemon souce - 5,79 lei
7. Chilli cu usturoi sos - 5,79 lei
8. Sambal Oelek - 5,39 lei
9. Lapte de cocos - 7,25 lei


Și acum, dacă vă uitați mai bine, veți observa, că același Lapte de cocos, la Kaufland e mai ieftin decât la Lidl (același producător - Tao Tao, aceași greutate - adică 400ml!).

Oricum, personal mă bucur că, încet încet, intrăm și noi în rândul țărilor care dezvoltă o Cultură culinară din zonele care cu o tradiție solidă în Arta Culinară.
Pentru că, așa cum afirm mereu, românul ar trebui să aibe o alimentație mai sănătoasă. Că ar fi bine să afle  și alte preparate în afară de Zeul mâncărurilor românești, Micul pe grătar, alături de Ceafa și Cârnatul pe gratar, cu cartofi prăjiți.
Dar astea le știți deja....
Așa că, nu-mi rămâne decât să vă urez...

DISTRACȚIE PLĂCUTĂ ÎN BUCĂTĂRIE!!!

12 comentarii:

  1. Mie mi-ai dat o veste tare buna,la noi este numai Kaufland si plum sauce,green si red curry chiar n-am vazut pe la noi. Deci eu pot numai sa ma bucur...noi continuam cu educatia culinara,nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mitinita:
    Daaaaa, eu personal voi trage de romanasi, pana vor intelege ca, exista si altceva pe lumea asta!
    Preparate proaspete si sanatoase pentru ei si copiii lor, mult mai gustoase, adevarate farmaci naturiste pentru toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur si eu de nu mai pot...ca m-am saturat sa vin cu geanta plina de borcanele de prin vacante!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Viviana:
    Asa e!
    Si eu m-am saturat de carat din strainatate, dar inca nu e acoperita piata cu tot ce ne trebuie!
    Dar, mai asteptam!
    Mult a fost, putin a ramas!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. 10x my friend.
    poate le gasesc si in Iasi.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  6. cum sunt produsele de la vitasia? care sunt bune si care nu tocmai? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim:
    Daca ati fi fost mai atent la postare, ati fi observat ca am scris clar: "Am aflat astfel, ca de luni, conform pliantului, o să avem posibilitatea de a cumpăra urmatoarele produse: .......".
    Deci nu cunosc cat de bune sau nu, sunt aceste produse!
    Dar abia astept sa le testez si abia dupa aceea o sa ma pot pronunta!
    Pana atunci, toata lumea asteapta data de 30 ianuarie, ziua in care incep promotiile produselor asiatice!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am fost eu marti si deja nu mai aveau nimic pe stoc.Totul se vanduse in 3 magazine .Absurd si hilar.Cum draq sa faci reclama prin massmedia si sa pui ditamai reclamele afisate in afata magazinelor si a doua zi sa numai ai nimic din acele produse pe rafturi.Ori au o conducere super proasta care nu stiu sa faca un plan de aprovizionari ori a fost un fel de publicitate inselatoare care normal se peespsete prin lege cu amenzi usturatoare din parte prot.cons....si mai si spun ca e saptamana asiatica la oferta....intram incet incet in randul bla bla bla dar doar cu intentiile, organizarea lasa de dorit.

    Ovi din Arad

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ovi (Anonim):
    Cred ca nu se asteptau la un astfel de succes a acestor produse.
    Au testat pentru inceput piata cu cate putin din fiecare!
    Nici eu nu am mai gasit Sos de Mango!
    Dar nu exasperam!
    Acum se vor aproviziona mai bine!
    :)

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!