Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

26 iunie 2013

Campionatul International de Gatit in Aer Liber
Arad 2013



1 și 2 Iunie, au fost zilele în care la Arad s-a desfășurat Cupa Aradului în Gastronomie pe anul 2013, un alt eveniment la care am fost invitat! Și de asemenea un nou moment de bucurie pentru mine, mai ales că, am sperat să fiu invitat la această manifestare sub egida A.C.E.E.A. pentru a-mi revedea colegii de anul trecut, când împreună cu ei am realizat un superb, gustos și foarte apreciat, Bourgugnion de mistret, o echipă pe care n-am s-o uit niciodată! Și îi reamintesc dinnou pe: Cristian Borod (proprietarul blogului http://www.bucatarmaniac.ro/) și desigur frumoasa noastră colegă Angela Lapadat (proprietara blogului http://deliciousflavours.blogspot.ro/).
Din păcate, de data asta, NU s-a putut achiziționa nici măcar câteva kilograme de carne de vânat (cerb, căprioară sau mistreț) pentru a reedita preparatul de anul trecut. Eram pregătit cu tot ce trebuie și chiar mă bucurasem când am aflat că  trebuie să prepar toate acestea în cinstea celor ce urmau să serbeze Ziua Națională a Italiei, aici pe meleagurile Arădene. Dar n-a fost să fie!
Din această cauză, o să postez doar poze din desfășurarea acestui Campionat, în care apar mai mult sau mai puțin, dar poze mai deosebite, din punctul meu de vedere.
Vă invit să le vizionați.

Împreună cu Alina Bucatos. Fără să știm și fără să ne cunoaștem, ne-am așezat la masă, unul lângă celălalt!
Îmi pare bine de cunoștință, Alina!



În prima zi (30 Iunie) la Moara cu Noroc. Ziua de ”Bun Venit” pentru participanți! O seară minunată cu preparate minunate...! Cred că se poate vedea doar din aceste două poze! Purceluși de lapte și miei la proțap! Mmmmm!



Prima zi de concurs. M-au atras foarte mult aceste lucrări în fructe și legume! Mai ales această lucrare din bostan! E sugestivă, NU? Hihihi!



A doua zi, am avut parte de revederea de care mi-a fost atât de dor: Eu (acum fără plete, fără barbișon), Angela și Cristi. Sper să ne mai revedem dragi mei prieteni!
Așa că, în acea zi, neavând ceva concret de făcut (adică show-ul meu, cu mistrețul dispărut), mi-am ajutat prietenii să-și facă show-urile lor culinare pentru care au venit!








Protagoniștii din aceste poze sunt:
* Radu Zărnescu
* Adrian Neag
* Cristian Păpușoiu
* Fierul de călcat cu jar
* Purcelușul de lapte
* Mielul de iarbă grasă
Ultimele două poze sunt din ciclul ”Friptură cu fierul de călcat”! Adică, i-am tras o dungă...!

Dar cel mai bine și mai bine, mi-a plăcut că am făcut noi prieteni, adică pe somelierii:
* Marian Timofti
* Cornelia Toma
* Bogdan Dumitrescu
* Cătălin Galan
* Sasu Virgil
și să-l reîntâlnesc pe Sipos Dorel



Și cam atât vă pot spune! Cu toate că, am foarte, foarte multe poze de la eveniment! Păcat că eu n-am mai avut show-ul pentru care am fost invitat. Și cum, în toate perioadele în care au loc aceste manifestări, sezonul de vânătoare e de mult oprit iar stocurile de carne de vânat sunt (aproape) epuizate, cred că la Arad 2013 a fost ultima mea prezență în cadrul Campionatului Internațional de Gătit în Aer Liber!
Și închei postarea cu o poză de la Arad, care-mi place mult, mult, mult de tot! Am dreptate?



Toate cele bune!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!