Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

30 mai 2013

Electrolux dezvolta un nou concept: Chef's Table
Azi vorbim despre... Bucataria Chinezeasca



Printre multele activități pe care le am acum, mi-a făcut întotdeauna plăcere să mă aflu în mijlocul bloggerilor, în minunata locație de la Corbeanca, acolo unde gazda noastră de suflet Carmen Georgescu și bineănțeles Electrolux, ne invită pentru fel de fel de proiecte și concepte în minunata Artă a Gastronomiei!
Debutul unei noi perioade de exprimare gastronomică pe anul 2013, a fost dată odată cu noul concept More Inspiration4Cooking - Chef's Table. 
Prima experiență... Bucătăria Chinezească!
Prezentarea secretelor din această bucătărie (vă dați seama că nu se puteau prezenta toate) a fost făcută de renumitul Bucătar Chef al Restaurantului WuXing din București adică, domnului Tushin.
Dar cu ocazia aceasta, am fost plăcut surprinși de noile tehnologii și invenții de la Electrolux: Plitele cu Inducție Electrolux, dar mai ales o superbă creație în domeniul wok-urilor (vezi foto).

Superba tigaie Wok și suportul ei suport, de la Electrolux
Nici nu vă puteți închipui ce minunăție de Wok am folosit. Mai ales că avea un superb suport, conceput special pentru el, în așa fel încât, wok-ul cu fund concav, să se poată folosi pe orice suprafață dreaptă, fără probleme.
Am fost 6 bloggeri care am deschis acest eveniment: desigur Eu, Andi, Andreea, Cristina, Brîndușa și Ana.
Maestrul Tuschin, ne-a prezentat și ne-a propus să executăm și noi, preparatele din restaurantul unde este Chef: Rață fiartă cu cinci arome și ciuperci de lemn, apoi Wrap de vită Tushin (un fel de shaworma in stil asiatic - dar cu salsa și lipie arăbească...!) și ca desert, Creveți împăturiți în aluat, caramelizați, serviți cu un sos dulce-acrișor, preparat pe loc. Mie mi s-a părut că arată perfect cu Sosul Hoisin! Dar nu comentez! Că doar nu sunt asiatic, să fac pe nebunu'!!!
Și acum poze...! Puține, dar expresive...!

Eu și coechipierul meu Andi Cârlan... preparând Rața cu cinci arome și ciuperci urechi de lemn


Și tot așa.... aș mai putea scrie mult și bine (că poze am destule - mulțumesc astfel lui Cătălin Voicu, fotograful oficial al acestei superbe demonstrații culinare!), dar mă omoară timpul! Plec acum la Arad, la Campionatul Internațional de Gătit în Aer Liber!
Să-mi țineți pumnii!!! Am show vânătoresc!!!
Vă pup!
*:x lovestruck




6 comentarii:

  1. Superb!!! Profesionist!!! Si-ti tinem pumnii!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      In general, semnatura cu Anonim, implica niste expresii licensioase (la adresa mea, desigur), dar aici vad ca nu e cazul?
      Oare de ce NU VA SEMNATI?
      CUI TREBUIE SA MULTUMESC???
      :)
      Multumesc, Anonim-ule/o!!!

      Ștergere
  2. Mmmm,numai bunatati pe acolo!!
    Felicitari Marcel!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tin pumnii Vino cu poze si noutati!

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!