Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

29 mai 2012

Întâlnirea de networking și socializare 28.05.2012
Restaurantul SOFA București

Văd că timp să mai fac câte un preparat sau să mai scriu câte o rețetă sau o recenzie (e una pe țeavă, cum se zice, dar ... eu sunt de vină că nu iese) nu prea mai am!
Peste tot am invitații pentru proiecte și pentru participări la evenimente mondene!
Ieri am fost în București la un superb local, Restaurantul SOFA, recent inaugurat, unde s-a ținut întâlnirea de NETWORKING ”Ospitalitate România - 28.05.2012”.
Locația e superbă și cred că în cel mai scurt timp va fi un punct de mare atracție a bucureștenilor și nu numai. N-am reușit să savurez bucătăria locului, dar din bufetul care ne-a fost servit, mi-am dat seama că cei ce profesează aici, au ani grei în spate de activitate în domeniu și o experiență deosebită!
Ce pot să vă mai spun eu acum, este doar o simplă informație, de care sigur o să aveți nevoie dacă sunteți prin București cu afaceri sau nu:
Resturant SOFA
Bulevardul Barbu Văcărescu 241A, sector 2
tel: 0756-100.500
web: gosofa.ro
Așa că nu-mi rămâne decât să postez fotografiile care le am de la această întâlnire ”Tophospitality”, unde mi-am reîntâlnit vechi prieteni și mi-am făcut noi prieteni! 
A fost ales la această întâlnire și câștigătorul Concursului TopHospitality Aprilie 2012, Johnny Susala, un cunoscut bucatar bucureștean! Dar și alte evenimente au fost pe placul participanților.
Vă invit să vizionați câteva din fotografiile evenimentului...!




2 comentarii:

  1. Ma bucur ca chef Johnny a castigat !Bag de seama ca a fost o intalnire pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!!!
      Intalnirea a fost super!!!
      Si Johnny merita sa castige!
      :)

      Ștergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!