Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

17 mai 2012

2(doi) ani de bloggăreală!


Azi se împlinesc 2 ani de când am pus bazele acestui blog! Deci LA MULȚI ANI... Icre Negre!

Cum a început totul? Simplu!
Am intrat în supercunoscuta ”aplicație gratuită” a lui Google, blogspot.com și am început să butonez!
Am dat un nume, o parolă, un aspect și o primă setare a elementelor!
Și așa s-a născut blogul meu Icre Negre, în formatul http://icrenegre.blogspot.com (azi e accesibil tastând simplu www.icre-negre.ro).
Și a apărut și o primă postare, timidă, fără multe briz-brizuri, cu poze mici, fără cine știe ce personalitate! Am postat astfel ”Porc cu urechi de lemn în sos de stridii”. 
Și sunt și acum mândru de prima mea postare pe blog!
Apoi, ușor ușor, cu ajutorul pozelor care le aveam deja făcute pentru diverse preparate care le-am  pregătit în timp, am început să umplu spațiul gol și rece al blogului. 
Și uite așa, postare după postare, acest blog al pasiunii mele a început să prindă viață și căldură!
Nu era pe vreamea aia Facebook-ul care să ne mai arunce spre lume rețetele preparate. 
Apelam pe la prieteni cu bloguri să mă facă cunoscut și pe mine prin ițele încurcate și pline de capcane ale internetului.
Apoi am început să mă documentez mai aprig decât până acunci, să studiez mai abitir fotografia digitală, să mă exprim mai elevat (nu academic!), ca să vă fac pe voi, să-mi accesați ușor ușor blogul cu scrierile mele non-profesionale, pentru că nu sunt un absolvent al Facultății de Jurnalism!
Fără să mă implic prea tare în dezvoltarea blogului, am tot publicat preparate, care, așa cum am spus de multe ori, le consideram necesare românului pentru a cunoaște și alte Culturi Culinare ale Mapamondului.
Că eram și sunt încă, supărat că noi românii știm doar câteva chestii: mici, ceafă de porc, cârnați (de oaie, proaspeți, oltenești sau de Pleșcoi) la grătar și o ciorbă de burtă cu ardei iute și mujdei de usturoi, sunt inevitabil cerințele oricărui român care intră într-un restaurant!
Nu zic că e rău, căci și eu când sunt în compania unor prieteni.... tot asta comand, ca să fiu în rând cu ei! Că ăsta-i românul, n-ai ce face și nu vreau să-i supăr!
Așa că, acest blog, ar vrea să le deschidă mintea românilor pentru alte preparate culinare! Nu e păcat să nu știm ce și cum se mănâncă pe lumea asta?

Și timpul a trecut, nemilos ca la fiecare!
Mi-am dat seama, că regurile jocului se schimbă. Pentru că tehnologia acestei lumi se schimbă. Și odată cu ea, ne schimbăm și noi.
Am dat o altă imagine blogului, am impulsionat formatul pozelor și prezentarea, am diversificat postarile!
Și toate astea, cred că mi-au adus atunci câteva premii care m-au bucurat enorm, mai ales cele de la BLOGourmet, pe care cred că le știți deja!
Și ce mai pot spune despre blogul meu? Acum la aniversarea de 2 anișori?
Că trebuie să mă zbat zilnic să-l fac cât mai atractiv pentru voi, cititorii mei, mai incitant și mai interesant! Și asta voi face mereu!
Vă mulțumesc pentru tot ce faceți pentru acest blog, pentru comentariile care mă fac fericit de fiecare dată când le citesc, pentru sugestiile voastre, în general pentru TOT!
Nu vă pot oferi o felie de tort (cum fac alții) pentru că, din păcate, nu pot face deserturi (din cauza diabetului meu), dar vă ofer o felie din inima mea!




24 de comentarii:

  1. La multi anisori! si eu tot 2 ani am împlinit anul acesta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si blogului, si tie, coane! Sa fii sanatos si sa-l ingrijesti cum poti tu mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani blogului tau! Si la cat mai multe retete delicioase!
    Eu-s un pic mai mare :P

    RăspundețiȘtergere
  4. La cat mai multi ani de bloggareala !!!!!;)
    P.S.Eu abia la anul fac doi anisori !! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani ,cu postari la fel de frumoase si spectaculoase ca pina acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Simona de urare!
      Sper sa raman ... la inaltime si in continuare!
      :)

      Ștergere
  6. La multi ani si la cat mai multe retete delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hi, hi, hi! Esti mai mic cu o zi ca mine! :P LA MULTI ANI! Sa-ti traiasca bloguletul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ma grabeam putin .... !!!
      :))
      Merci Andreea de urare!
      :)

      Ștergere
  8. La multi ani, blogului dar si tie,sa ne incanti si pe mai departe cu postarile tale minunate si spectaculoase:)!!!!!O zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!!!!! Sa nu contenesti sa ne dai mereu "o felie din inima ta", pentru ca fiecare reteta, fiecare postare este facuta cu pasiune, din toata inima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Jeni!
      :)
      O sa ma straduiesc si in continuare!
      Sper sa ma tina cat mai mult pasiunea care ma face sa ofer "cate o felie din inima mea" celor care apreciaza ce fac!
      :)

      Ștergere
  10. la multi ani! sa-ti traiasca blogul multi, multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea!
      Sa-ti traiasca si tie blogul "Toata ziua in bucatarie", ca e foarte interesant si bine facut!!!
      :)

      Ștergere
  11. Acuma m-am trezit si eu din somn :D Stiu ca nu-i tarziu asa ca .. La multi ani!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tot asa dormi si cand esti la pescuit...........!!!
      :)

      Ștergere
    2. Pai la cat peste am prins in ultimele partide .... :D

      Ștergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!