Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

3 mai 2012

Minivacanța de 1 Mai


Cald, poate prea cald pentru aceste zile! Cu toate că eu îmi aduc aminte, că în urmă cu 4 sau 5 ani, tot de 1 Mai (vorba aia și ăla petrecut muncitorește la Breaza), au fost peste 30°C! Și țin minte că am plecat înapoi la Ploiești, am chemat un șofer cu dubița, am încărcat unul din congelatoarele mele în dubă și l-am proptit în garajul de la casa de vacanță! Pentru că, nu mai suportam să bem vinul și apa ... caldă!
Dar să vedem cu ce m-am preocupat eu în această minivacanță de 1 Mai muncitoresc!
Meniul a fost fără doar și poate .... FĂRĂ MICI, CEAFĂ DE PORC SAU CÂRNAȚI PROASPEȚI la grătar! Clar, DA?
Iată meniul pe zile (la prânz, că dimineața se știe cum e și seara cine mai putea să mănânce ceva, erau destule prin frigider de ronțăială):
Sâmbătă (preparate pescărești):
* Saramură de caras pe pat de sare
* Scrumbii la grătar
Duminică (preparate vânătorești):
* Iepure cu măsline
* Prepelițe la cuptor
* Mușchi de iepure cu dulceață de ceapă
Luni (preparate românești):
* Ciorbă de ied
* Friptură de ied la cuptor
Marți (preparate asiatice):
* Tikka Masala (preparat Indian)
* Curry roșu de pui (preparat Thailandez)
* Legume stir fry (preparat chinezesc)
* Orez cu turmeric (preparat Indian)

Rețetele pe bloguri (unele dintre ele), cât mai curând posibil!



4 comentarii:

  1. o minivacanta cu delicii!:)sa va fie de bine si astept "marturisirile "cu interes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa marturisesc tot!
      Marturisesc ca eu am scris Scrisoarea a III-a!
      :)

      Ștergere
  2. Un adevarat festin! Si cand ma gandesc ca eu am stat ca fraierul in Bucuresti! :)

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!