Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

3 noiembrie 2012

Eu spun ... NU VOYO!!!


Voyo.ro mi-a furat efectiv dreptul de a urmări filmele și serialele mele preferate, oferite gratuit pe internet de diferite site-uri.
Voyo.ro, prin vocea PRO TV, a sesizat saptamana aceasta CNA privind existenta a 42 de site-uri care ofera servicii media audiovizuale la cerere.

Vino lângă mine și susține compania NU VOYO, pentru a nu le face pe plac celor de la ProTv!!!
De asemenea poți semna și Petiția care e acum pe internet pentru acest lucru!

Poate prin eforturile noastre, vom urmări în continuare filme și serialele de renume pe care le adorăm (nu rahaturile celor de la Voyo), așa cum am reușit și înlăturarea renumitei acțiuni ACTA.


Te aștept să susții această acțiune!




Un comentariu:

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!