Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

26 octombrie 2012

Campionatul International de Gatit in aer Liber
Cupa Polus Cluj 2012 - partea 3



Haideți să continuăm cu povestirea mea de acolo de unde am încheiat episodul anterior!
Am rămas dator de data trecută, cu showul care l-a realizat Cristian Sora la sfârșitul primei zile a Campionatului, prin care a angrenat câțiva spectatori în realizarea lui care au jucat roluri bine definite:  a desemnat doi bucătari, o ospătăriță, un (o) hostess și câțiva ”consumatori”. Doar că eu vă prezint doar câteva poze din cele câteva zeci făcute de mine la această prezentare, dar trebuie să scurtez postarea, din lipsă de spațiu. Am multe de prezentat!!!



Și cu acest minunat show, prima zi a Concursului se termina!
Urmează a doua zi, în care noi, facem show cu ”Gratarul Uruguaian” și cu cea mai mare clătită făcută în România!
Desigur, protagoniștii acestui de-al doilea show, suntem tot noi, cei din prima zi, la care ni s-a alăturat și Radu Zărnescu, ca mare șef de trib uruguaian!!!
Grătarul uruguaian este unul foarte diferit de ceace cunoaștem noi din punct de vedere a grătarelor! Este un grătar făcut cam pe verticală, dacă aș putea spune, pentru că totuși are o înclinație de circa 15 grade! Jarul se obține prin arderea unor buturugi zdravene puse în partea înclinată a grătarului. Super tare!!! Și sper că fotografiile sunt elocvente!



După ce grătarul e încins, se pun spre frigere bucăți sănătoase de carne de porc, oaie sau vită (nu excludem și bucăți de carne de pasăre).



A ieșit ceva ce nu puteți să vă imaginați...! Delicatese adevărate! Fericirea acelor care s-au nimerit să fie prin zonă atunci când bucatele fripte au fost scoase de pe grătar și servite acelor vizitatori care erau exact în locul potrivit la timpul potrivit!!!
N-a ramas nici macar un oscior!!!
Foarte aproape de Grătar, se desfășura pregătirea pentru prepararea celei mai mari clătite din România. S-a pregătit pentru acet eveniment o tigaie extrem de mare, care se încingea special pe arzătoare speciale pentru a fi pregătită pentru prepararea acestei clătite...!
Au mai fost câteva tigăi mai mici, asigurate de o firmă specializată (nu-i spun numele, ca nu m-au plătit să le fac reclamă), pentru a pregăti încă 1.000 (o mie) de clătite normale desigur, destinate publicului  după ce erau umplute cu gem sau dulceață, în funcție de ce dorea solicitantul.




Ce-ași mai putea să vă spun în afară de faptul, că toată lumea a fost foarte fericită, iar noi ne-am distrat la greu cu toți care au participat la eveniment (și au fost destui, n-am avut eu timp și spațiu să descriu toată desfășurarea de forțe...).
Vă mai prezint un set de poze care nu am cum să le încadrez într-o anumită categorie, decât în ”Diverse poze”!!! Distractive sau nu!



E adevărat că au fost mult mai multe evenimente și showuri, dar eu fiind un concurent și nu un vizitator, n-am avut cum să le imortalizez pe toate! Și din cauza aceasta, postarea e mai sărăcăcioasă decât dacă aș fi fost un simplu vizitator al evenimentului. Sper că mă înțelegeți și mă veți judeca din acest punct de vedere!
Și cu acestea vă spun.... La Revedere! Până la următoarea postare!
Ditracție plăcută!





Un comentariu:

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!