Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

4 iulie 2012

Campionatul Internațional de Gătit în aer liber
Arad 2012 - partea 1

Echipa minunată care a câștigat 2 medalii și o cupă pentru prezentarea deosebită a preparatelor culinare în acest concurs!

Nu pot să încep nici un comentariu despre acest minunat eveniment care s-a desfășurat în perioada 29 Iunie - 01 Iulie la Arad și la care eu am fost invitat, fără să mulțumesc necondiționat acestor minunați prieteni și bloggeri (și astfel îi numesc pe minunații mei prieteni, Cristian Borod și Angela Lapadat), care s-au oferit să mă ajute să pun la punct, toată munca de creație și concepție, așa cum cerea Regulamentul Concursului.
Și vreau din start, să vă spun că, în prima zi a Concursului, o problemă medicală, m-a determinat să nu pot participa lânga ei 100%, astfel că ei au reușit să ducă la bun sfârșit preparatul din concurs cu micile mele indicați de pe scaunul în care încercam să mă refac fizic și pot să vă spun că sunt extraordinar de mândru de ei, pentru că, fără ajutorul lor, nu am fi câștigat titlul de Cel Mai Gustos Preparat la Ceaun (toți am riscat și am făcut totuși pentru prima dată, Bourgougnion de mistreț).
Astăzi nu o să vă vorbesc prea mult despre acest eveniment. Și asta pentru că, încă mai aștept fotografii și detalii despre acest Campionat!
Vă spun doar atât:
Rețeta pentru miraculosul nostru preparat vânătoresc, care a participat la Simfonia Ceaunelor o să o public pe celălalt blog al meu, și anume Rețetele Vânătorului și Pescarului (www.marcel-iorga.ro).
Pentru că mi se pare normal... nu?
Voi publica în zilele următoare, mai multe comentarii și sper că voi avea multe fotografii, pe care încă le aștept de la toți colaboratorii de prin țară, pentru a le arata tuturor și a comenta toate detaliile acestui minunat Campionat Internațional de Gătit în Aer Liber - Arad 2012.
Pe curând!






13 comentarii:

  1. parca ziceai ca nu te duci sa castigi ... hahaha ... felicitari ! cred ca a fost foarte bine (din ce-am vazut pe alt blog). e o vara a festivalurilor, brasov, moara vlasiei, arad unul dupa altul ... ca o formatie rock ... hahaha
    si ce uniforma aveai ... hehehe
    astept detalii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Socoteala de acasa, niciodata nu e egala cu cea din targ!
      hihihi!
      :)

      Ștergere
  2. Felicitari din inima pentru premiu! Asteptam cu nerabdare urmatoarele postari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti incredibil de buni(la gatit)!!!nici nu mi-as fi inchipuit altfel!!!FELICITARI DOMNILOR,FELICITARI DOAMNA!!!
    MA INCLIN IN FATA VOASTRA PENTRU CA MERITATI!!!
    Marcel,mai ai grija si de sanatatea ta!!
    O zi racoroasa va doresc !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Of, of....Sti ce ai facut ? ne-ai dat o..."lingurita" din aceasta minunata poveste, pe care o asteptam cu nerabdare cu totii !!!
    Mai departe...ne va ploua in gura pina vei scrie toata povestea !
    Si eu plec pina luni...asa ca sper sa fie gata pina atunci.....
    Dar nu pot sa ma abtin si sa va felicit inca o data pe toti trei! Am fost alaturi de voi cu sufletul.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sidy, stai linistita...!
      Ce o sa scriu eu aici, NU le sterg!
      Le poti citi cand te intorci!
      :)

      Ștergere
  5. Felicitari!!! Pentru ca le meritati din plin!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca un adevarat "dirijor" de simfonie, in acest caz "Simfonia ceaunelor", ai demonstrat inca odata maiestria cu care ne-ai obisnuit, aducerea pasiunii tale la nivel de arta! Felicitari si Angelei (care chiar are ochi superbi !!!, te mai minunezi de ce ti-a fost rau!!! :))) si lui Cristian ("maniac" la fel ca si tine in ale bucatariei!!!) Asteptam acel "va urma" promis!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jeni, mi-a fost rau de la o scadere a glicemiei....!
      Dar si Angela a contribuit la asta! M-a deochiat! :)
      Vad ca deja am publicat a II-a parte, iar a III-a parte (si ultima) apare maine!
      :)

      Ștergere
  7. grasu64:
    O sa incerc!!! Dar nu promit! Am foarte multe de terminat si nu prea am timp acum de alte concursuri, chiar daca sunt ceva mai simple decat la ce am participat ei pana acum!
    :)

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!