Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

9 iulie 2012

Campionatul Internațional de Gătit în aer liber
Arad 2012 - partea a II-a



Parcă mi-a fost mult mai greu să scriu în continuarea primei părți a acestei trilogii (pentru că nu vreau să scriu mai mult să nu vă plictisesc), pentru că, am așteptat să mai primesc fotografii și de ceilalți prieteni (mai vechi sau prieteni noi - cu care m-am împrietenit la această manifestare) ca să am mai multe de arătat. Am primit destule poze, dar parcă lipsesc unele, de care știu că există! Dacă o să le primesc o să fac un up-grade!
Deci, hai să vă spun ce-am făcut noi pe acolo în cele 2 zile de concurs!
Sâmbătă 30 Iunie, la ora 11:00.
Începe Competiția de preparate culinare reci: artă culinară, dulciuri, meniu alternativ, creație. Într-un salon special amenajat, participanții își expun preparatele.
Bucătarii au pregătit un festival al gusturilor și o încântare a ochilor: mușchi de vită cu mouse de ciocolată, somon fume, homar, torturi festive, piese din zahăr și ciocolată și multe multe altele. Sculpturile în fructe nu au lipsit nici ele. O priveliște superbă!



Ziua s-a încheiat cu proba la care am avut plăcerea să particip ... ”Simfonia Ceaunelor”. Pentru această probă, am solicitat ajutorul a doi prieteni și bloggeri foarte buni din Arad: Cristian Borod și Angela Lapadat (așa cum v-am anunțat în articolul precedent). Deci am format o echipa de trei bloggeri culinari, flancați în stânga și în dreapta de doi alți maeștri culinari de excepție: Chef Tibi Kiss și jurnalistul Uica Mihai



Deci aveam de luptat la greu. Așa că am pregatit cu echipa mea un Bourguignon de mistreț (vezi rețeta aici). Foarte delicios și ca atare foarte apreciat și lăudat. A și fost recompensat cu Diplome, Medalii și Cupă.
La Simfonie, au mai concurat echipe din Ungaria, Israel, Rusia, Uzbe­kistan, Suedia, Serbia, care au pregătit mâncăruri după rețete specifice țării.
Apoi toate aceste preparate au fost prezentate pentru degustare publicului arădean.
Paralel cu noi, au dat o reprezentație și trei dintre concurenții de seamă ai Master Chefului. Și vorbesc despre Mehrzad Moghazehi, Alexandru Cîrțu, Lungu Iris și Cristian Păpușoiu. Un show special cu preparate speciale, așa cum ne-au obișnuit să ne încânte la emisiunea care s-a încheiat de curând!



Seara s-a încheiat cu decernarea premiilor pentru prima zi de participare. În funcție de categorie și de secțiuni (amatori sau profesioniști, grătar, ceaun, plită, antreuri, somelieri, creație, dulciuri, meniu alternativ). Prezint aici doar două fotografii din cele câteva zeci, făcute de mine!



Pentru această etapă, am fost răsplătiți pentru participare la categoria ”Restaurantul Natiunilor” cu o Diplomă și o medalie (vezi foto). 


Dar o să vedeți în postarea care urmează, ce de fapt a fost mai târziu!   

Va continua!



4 comentarii:

  1. Frumoasa experienta !!! Felicitari ptr tot ceea ce ati facut acolo , si nu in ultimul rand , felicitari ptr premii!!!! Bravoo!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi spune de cate ori voi avea ocazia BRAVO!!!

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!