Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

19 iunie 2012

Festivalul Vlăsiei - Moara Vlăsiei - 17 Iunie 2012


Am fost invitat și desigur am acceptat, să particip la Festivalul Vlăsiei, din comuna Moara Vlăsiei, la realizarea unui Record Mondial, privind realizarea Celei Mai Mari Tochituri Românești din porc cu legume și mămăligă.
Nu vreau nici de data asta, să vă omor cu comentariile mele (cu toate că nu mă pot abține), ci vreau ca fotografiile realizate acolo.... să vă spună totul!
Am așteptat ca și ceilalți participanți să-mi trimită pozele lor, ca să pot face o succesiune de fotografii semnificative pentru tot ce am realizat noi acolo!
Și când spun NOI, mă refer la Organizatorul din partea A.C.E.E.A. domnul Radu Zărnescu, Chef Tibor Kiss-Budai, jurnalistul Uica Mihai, Chef Nicolae Niculae, Mihai Georgeta și desigur eu!
S-au folosit pentru acest record, adica peste 1.500 de porții):
200 kg de carne de porc
80 kg de ciuperci
40 de kg de ceapă
20 kg de ardei gras
20 kg de roșii proaspete
usturoi
boia dulce
cimbrișor proaspăt
chimen
piper și sare
Ce să vă mai spun???
A ieșit o minunată mâncărică....! Vă spun că așa a fost! Abia dacă am reușit și eu să mănânc din ea, noroc cu colegii, care mi-au oprit o porție! Delicioasă! Super delicioasă!!!
Să știți că am meritat Premiile cu vârf și îndesat...!
La cât am curățat și am tranșat și am învârtit la acel cazan imens cât cel a lui Scaraoschi.... e greu să vă închipuiți!
Nu mai vorbesc de faptul că, toată treaba asta imensă, a fost pe foc aproape 5 ore, ca să fie gata în totalitate.
Nu cred că mai vreți detalii....!
Hai să vă pun pozele să le vizionați...!



Și cam asta ar fi tot! Dar totuși nu pot termina așa acest articol!
Vreau să-i mulțimesc lui Radu Zărnescului Chef Tibi Kiss, lui Uică Mihai, și celorlalți din echipa tehnică, pentru această minunată incursiune în showul gastronomic pe care l-am putut realiza la Moara Vlăsiei!
Totodată, trebuie să-i mulțumim Primarului, Viceprimarului, Consiliului Local al acestei minunate și frumoase comune, Moara Vlăsiei, care ne-a acordat această minunată șansă, să încercăm un Record Mondial, în prepararea uriașei Tochituri de porc cu legume și mămăligă!
Asta ar fi tot, dar nu cred că este! Mai sunt multe de povestit și de arătat. Nu ne permite spațiul și timpul...! Dar, n-au intrat zilele în sac!
Ne vom revedea pe aceste meleaguri! Mai mult ca sigur!



PS
Mai multe poze poteți găsi aici!!!
Încercați...! :)




8 comentarii:

  1. Ce frumos! Si ce bine ca ne-ai dat si reteta,nu se stie niciodata cand avem nevoie:) Fain ca ati pus si chimen,ca aici la mine. Am vazut si ca ai revenit la pleata,parca mai ieri te-ai tuns. Imi plac tare mult articolele astea,daca nu pot sa merg macar sa simt si eu putin atmosfera:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar pozele spun totul, atmosfera placuta, mancare suuuper gustoasa (sunt sigura de asta) si personaje de personaje :)
    FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari onorabile pentru participarea sustinuta la cea mai mare tochitura de care am auzit vreodata!...Si am inteles ca ai dus si "greul"!!!..La cat mai multe astfel de evenimente!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cineva (care desigur s-a semnat Anonim) a publicat un comentariu, dar din pacate l-a publicat la postarea "Duelul Bucatarilor - Brasov...!
    Asa ca l-am preluat de acolo si il postez aici, pentru ca aici ii era locul:

    "Am gustat si chiar am mancat,impreuna cu familia,concluzia a fost o mancare delicioasa ,reusita100% .Felicitarile mele bnucatarilor!!!!
    Locuitoare sat Caciulati,com.Moara Vlasiei".

    Multumin, locuitoare sat caciulati, com. Moara Vlasiei!!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. superb arata tocanita si sa maninci in aer liber am vazut in fotografie si morcovi a fost greu dar placut poate cu timpu scri reteta detaliata pe vitor nu se stie niciodata cu stima ely

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand scriu despre o manifestare de genul asta, nu prea ma apuc sa scriu reteta de la un cap la altul. Si asta o sa o observi la toate postarile mele despre Concursuri, Campionate, Festivaluri etc....!
      O reteta de tocanita o poti gasi pe internet!
      Aici e vorba de un Record de marime, care trebuia mentionat!
      :)

      Ștergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!