Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

16 iunie 2012

Duelul Bucătarilor - Brașov 15 iunie 2012


Poate contrar tuturor postărilor mele, la aceasta nici nu mai vreau să fac comentarii. Pozele spun tot! Doar mici precizari, pe ici pe colo ar fi bune, dar o să văd pe parcursul postării fotografiilor ce o să spun. E doar Duelul Bucătarilor, nu?
Ce-am putut să văd și să mă fascineze? Desigur, numeroasele preparate, prezentate în fel și chip, unele mai frumoase ca altele, dar bănuiesc că și gustoase, că doar eu, n-am avut cum să gust! Erau doar pentru papilele gustative ale juriului, format astăzi de Chef Cezar Munteanu - Owner la Chef Cezar Consulting, Chef Ștefan Bercea - Președintele ANBCT Romania, Tiberiu Fueriu - Redactor Șef la Food & Bar Magazine și alții, dar care îmi scapă acum...!
Așa că să lăsăm pozele să ne mai încânte puțin ochii...!
Pentru început, vă arăt pozele mai semnificative din prezentarea lui Chef Cezar Munteanu, alături de Chef Ioan Florescu și Somelierul Sergiu Nedelea.



Iată câteva fotografii care au surprins și preparatele finale și vinul care se potrivește cu ele, un rose.



Și acum și câteva din preparatele celorlalți participanți, cei care și-au expus lucrările în așteptarea juriului. Aici, concurează un ploieștean, Irinel Eparu și Restaurantul Vigo din Ploiești.



Doar la o aruncătură de scobitoare, se rumeneau la greu, doi viței deasupra jarului. Bucătarii se învârteau în jurul lor, ba ațățând focul din jar, ba mângâiau atât cât să nu-l gâdile pe încornorat cu ulei aromat cu ajutorul unui buchet de crenguțe de cimbru!
Sigur o să iasă bestial. Coada de ... (nu le mai zic cum îi cred eu) era deja considerabilă. Aici o să se dea lupte grele. Sigur!!!



Și acum alte preparate care erau expuse pe mese, căci mulți nu le expuneau din motive lesne de înțeles...! Umblau și figuri dubioase și lihnite de foame printre expozanți...! hihihi!



Au mai fost și câteva fete, care au concurat la secția Arena Bloggerilor, o secție condusă de Revista Good Food, foarte atente la ce fac, dar și sfioase, retrase și aproape necomunicative. Cu excepția lui Lavinia Stejereanu (blogul bucatarsubacoperire.blogspot.ro), cu care am mai discutat și am și glumit...! Restul fetelor nici nu s-au uitat la mine! Probabil nu le mergeau cuptoarele sau plitele electrice!



Și la sfârșit, doresc să vă informez, că am fost în permanență sub observația atentă a celor de la Ochiul și Timpanul Modern, adica a celor de la Cronica Cârcotașilor, mai ales a lui Dezbracatu' și a colaboratorului său Piciu' care filma totul pentru arhiva Securității emisiunii...! hihihi!
Pentru că Dezbrăcatu' a stat exact lângă mine și a fost filmat de Piciu' cred că în emisiunea de miercuri 20 iunie, sigur o să-mi vedeți moaca pe sticlă! Pletos și neras, ca de obicei! Dar dacă îmi schimb lookul, oare mă mai recunoaște careva??? :)
Ce dracu', că degeaba nu s-a înfipt Dezbracatu' lângă mine după ce Chef Cezar a anunțat pe stație de s-a auzit în toată Piața Sfatului din Brașov, că... ”printre noi a apărut și Domnul Caviar (așa mă alintă el...), adică Domnul Marcel Iorga, un blogger de renume în țara noastră. Bine ați venit!”.
A știut jmecherul de Dezbrăcatu' unde să se așeze!!!



Și asta-i tot!
N-am putut să stau până la sfârșitul showului...! Dacă ar fi fost în Ploiești... aș fi stat până dimineață!
Despre câștigători, probabil o să aflați de pe siteurile oficiale a celor de la Selgros și Food & Bar!
Oricum, felicitări câștigătorilor! Pentru că ... multe ”lucrări” au fost întradevăr de mare excepție!
Și chiar merităm să avem și noi bucătari (sau hai să nu le mai spunem bucătari, pentru a face o diferențiere în cei ce fac artă în bucătărie și cei care o tratează ca pe o banala muncă, ci Chef....) care să poată concura și câștiga marile premii în înfruntările Internaționale! Că avem cu ce ne mândri!!!

Am vrut să nu vă plictisesc cu gargara mea, dar văd că nu am reușit să-mi țin fleanca!
Asta e! Bătrânețea, bat-o vina!




4 comentarii:

  1. Stiam ca pot conta pe tine si gasesc un articol la tine.Era cat pe ce sa ne intalnim,ultima serbare de gradinita m-a tintuit aici,dar sper sa se mai organizeze astfel de evenimente. De bloggari am auzit ca au gatit si au tot gatit:),ma asteptam sa fie nume cunoscute printre ei,dar chiar nu-i stiu deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Mda, data viitoare, sa faci ce faci si te rog sa vi la show!!!
      Da?
      :)

      Ștergere
    2. Daca ai sti cat am cantarit decizia:))dar am vrut sa fiu o mama buna si sa fiu acolo ptr copilul meu in ultimele zile de gradinita,desi cred ca numai eu am realizat ca era un moment special:)

      Ștergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!