Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

1 aprilie 2011

Sushi coreean



Astăzi am făcut o reţetă specială, cu ajutorul a doi prieteni, care m-au vizitat inopinant în jurul orei 14:00. Eu tocmai mă pregăteam să-mi fac o clasică fripturică din ceafă de porc cu un mix de 4 mici din carne de oaie şi vită la care să adaug o minunată şi sănătoasă garnitură de cartofi prăjiţi bine în fripteoza plină cu ulei de floarea soarelui. Berea era deja de câteva ore în frigider, iar halba se răcorea şi ea de ceva vreme în congelator!
Dar ca de obicei, socoteala de acasă nu e ca cea din târg, prin venirea prietenilor mei, mi-am schimbat complet meniul de prânz.
De cum mi-au trecut pragul, prietenii mei mi-au cerut insistent să le bucur simţurile cu ceva preparat asiatic! E bine, m-au prins în ofside! Nu prea aveam ingrediente pentru aşa ceva. Doar 2 bucăţi de avocado, un castravete, ceva somon fume, un macrou afumat şi desigur orez.



Şi cum unul dintre ei era cu pechinezul soacrei, că tocmai îl primise să-l plimbe o oră, două prin parc, le-am facut propunerea: Sushi coreean!
Fără ezitări prea mari, au fost de acord!
Aşa că ne-am pus repede pe treabă, că ne ghiorcăiau maţele rău de tot!
Am anesteziat "vânatul" cu un pat de puşcă bine ţintit în moalele capului, l-am tranşat şi spălat foarte bine cu multă apă rece, l-am tăiat în patru părţi aproximativ egale (norocul nostru a fost ca "vânatul" era mic - cică ar fi avut 10 luni - şi cântărea cam 2,5 kg (neeviscerat).
Carnea am tocat-o mărunt şi am fiert-o maxim 20 de minute. E bine ca această carne să fie cât mai mărunţită, pentru a se găti repede, să rămână suculentă şi în acelaşi timp să rămână moale şi gustoasă. Dacă o fierbeţi mai mult, s-ar putea să pierdeţi toate aceste calităţi deosebite pe care le are!
Umplutura am făcut-o foarte repede. Am fiert bine 2 kg de orez, conform instrucţiunilor producătorului, am făcut cubuleţe avocado, am tăiat în fâşii subţiri, de circa 1 cm lăţime, castravetele, somonul şi macroul.
Le amestecăm pe toate cu carnea fragedă.
Când orezul a fost fiert, l-am scos pe un tocator, am pus ingredientele amestecate anterior şi am umplut carcasa "vânatului".
Montajul l-am facut pe un platou, pe care am pus produsul feliat.
Se serveste cu pastă de wasabi şi ghimbir murat. Nu uitaţi nici de sosul de soia japonez!

Sushi Coreean .... Done!

POFTĂ BUNĂ! hihihi!


12 comentarii:

  1. Delicios Marcele!..Delicios!:)))))As manca dimineata,la pranz si seara!:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buuuun de tot! Eu l-as servi cu un sos de chilli, ca-mi place iute ;-)))) Si merge cu o tequila inainte, daca nu cu vreo 10, ca io-s miloasa de felul meu si iubesc tare mult pestii. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Adina!
    Si cu ocazia asta scapam Romania de maidanezi! :)
    Dar inca nu stiu reteta care ne poate scapa de guvernanti! :(

    RăspundețiȘtergere
  4. @Liana10:
    Eu in loc de tequila, as servi preparatul cu o votca si Icre Negre!!!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai satanistilor cum sa omorati ma un caine de rasa
    Mai avea saracul si 10 luni.
    Da voi nu aveti ce face?
    Si marcel fara suparare da esti un mare truli.
    Si liana mama de tine ce sa zic deci absolut toti de pe blogul asta sunteti sariti de pe fix

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ony:
    Satanista si proasta, cred ca esti tu!
    Pentru ca acuzi oameni (pe mine si pe Liana) fara sa ai idee despre ce e vorba, pentru ca nu te documentezi! Ci iei totul cum ti se serveste! Esti una din "marile cititoare" si telespectatore clasice romanesti! Ca d-aia au ajuns astia sa "controleze masele de bovine si ovine" prin intermediul mass-mediei si TVului!
    Nici macar nu te-ai iutat ca aceasta postare e facuta pe 1 Aprilie (daca stii ce inseamna ziua aceasta in calendar), si te ataci ca proasta in cotetz!
    Dar ce sa mai zic! Asta e poporul Roman, ca stil in cultura si umor!
    Toate comentariile tale de acum in colo, nu le voi permite la publicare! Ca sa ai idee de ce nu iti mai public ineptiile tale cretine!
    Si inca odata iti spun ca esti o satanista proasta!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. buna! sincer ....... cand am vazut poza am luat-o de buna.....dupa care, am fost curioasa sa vad ce mai mananca altii, ca de.......gusturile nu se discuta.... Si uite asa ma apucai sa citesc ,, reteta,, si pe masura ce citeam ma umfla rasul si mai tare , apoi am vazut si data cand a fost postata ,, minunatia de reteta,,.....ce sa zic ....., BRAVO! TRUCAJUL POZEI E BESTIAL
    Sa ai o zi frumoasa si la cit mai multe retete....special ca cea de mai sus!
    te-am pupat KARINA
    PS Ce program pt trucaj ai folosit? ;)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Karina....
      Esti printre cei 1% care nu m-au facut CRIMINAL, SATANIST, BESTIE si multe alte epitete, pe care nu le mai tin minte!
      In afara de comentariul anterior, am fost nevoit sa stau non-stop sa sterg comentariile!
      Asta e!
      Pentru unii, 1 Aprilie se rezuma doar la o anonima sperietura!
      :)

      Ștergere
  8. Sincer cand am facut poza am zis WTF ? dar pana la urma totusi se poate numi mancare. dar pentru iubitorii de animale ei bine e un lucru "satanic" pentru ei dar totusi e doar o mancare ce PNM (eu sa fiu sincer nas manca) dar totusi carnea tot care ne nu conteaza ce e ... sunt curios cat mai trece pana cand vad si friptura de tigan cu sos chilli :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate se pare ca n-ati observat ca aceasta postare a fost facuta pe data de 1 Aprilie!!!
      Ziua Internationala a pacalelilor!
      Sau poate, era mai bine sa mai fi citit si restul comentariilor!

      In toamna asta, o sa incerc sa fac piept de cioara...!
      Numai sa inceapa sezonul de vanatoare!
      Asta o sa fie pe bune!
      :)

      Ștergere
  9. Bai oamneni care sunteti..:) cainele ala nu este ceia ce pare asa ca te aveti cu bietu om de vb urat de el distrusi cu mintea ingusta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traducerea comentariului, ar fi cam așa:
      Băi oameni, care sunteți... :) (hihihi - n.r.)
      Câinele ACELA nu este CEEA CE pare, așa că, CE aveți cu bietul om de vorbiți urât de el.
      SUNTEȚI distruși ȘI cu mintea îngustă!

      PS
      Ai perfecta dreptate! :)
      Postarea fiind facuta pe data de 1 Aprilie, ar fi trebuit considerata drept o Super PACALEALA aferenta Zilei Mondiale a Pacalelii!!!

      Ștergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!