Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

3 aprilie 2011

Usor - usor, am ajuns la ... 100 de postari

Am ajuns astăzi la colosala cifră de 100 de postări!

Am încercat în acest interval destul de scurt (abia pe 17 Mai blogul v-a sărbători onorabila vârstă de 1 an!) să vă răsfăţ cu preparate deosebite de pe întregul mapamond, pentru a vă deconecta de clasicele preparate româneşti (mici, cârnaţi, ceafă de porc - toate făcute la grătarul românesc de weekend, cartofii prăjiţi şi berea rece....), care practic abundă gastronomia noastră.
Până acum, am prezentat numai şi numai preparate mai deosebite, exotice pe alocuri, ale căror ingrediente se găsesc mai greu sau chiar deloc prin magazinele româneşti.
Ştiu că nu am băgat piciorul în "acceleraţie" pentru a umple blogul în cel mai scurt timp cu o grămadă de reţete care, pentru mine, sunt de prisos!
Nu aţi văzut în acest blog, reţete de ouă umplute (recunosc că sunt cu sutele), reţete de omlete (şi astea sunt cu miile, în funcţie de zonă geografică), metode de a prăji câţiva mici şi cârnaţi pe grătar, etc., etc...

Sunt acum chiar un pic derutat, pentru că, poate nu înţeleg ce vrea "publicul" român! Poate tocmai astfel de reţete sunt "sarea şi piperul" unui blog pentru cultura culinară a românului.
Şi poate că, tocmai din această cauză, o să mă gândesc să schimb un pic "înfăţişarea" acestui blog! Adică un fel de update! :)
Totul depinde de voi, dragi cititori al acestui blog!
Chiar dacă comentariile voastre au fost mai mult pe FaceBook, pentru mine contează să înţeleg ce doriţi să vă prezint şi învăţa, invitându-vă să comentaţi direct pe blogurile mele (am inclus aici şi blogul "Reţetele Vânătorului şi Pescarului")!

Vă mulţumesc totuşi pentru susţinerea de care aţi dat dovadă până acum! Şi eventual, aştept propuneri pentru viitor!

Al vostru,

8 comentarii:

  1. La cat mai multe postari! :)

    Personal, m-am abonat la acest blog si salvez retetele propuse de tine, tocmai pentru ca sunt deosebite. Pentru mine e un blog culinar de nisa si este o sursa excelenta de inspiratie ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ama:
    Multumesc foarte mult si sper sa nu dezamagesc niciodata!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La cat mai multe retete speciale, cum numai tu stii sa ne prezinti !! Din pacate am observat si eu ca "publicul roman" nu cere chestii deosebite ,iesite din tiparele romanesti.Sunt putini din pacare cei care au curajul sa gateasca si altceva in afara de clasicile tocanite,ciorbe si fripturi...Am vazut ca cele mai apreciate dulciuri sunt cele care contin doar zahar faina ulei si mere iar mancaruri, cele cu cartofi,ceapa,pui...Eu am bucataria plina de sosuri chinezesti si condimente indiene,si pana acum nimeni nu a fost entuziasmat la vederea lor.Mereu ceva de genul:" aaa...gatesti asiatic?...hhmm...eu nu as pune gura pe asa ceva nici sa ma bati!" :))) Cand am postat pastele cu caracatita un inteligent a fost in stare sa spuna:"trebuie sa ai un stomac ca un tomberon sa poti inghiti asa ceva!" :))))))))Nu na mai mira nimic. :) Continua asa,fiecare reteta a ta e o perla! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ana Maria:
    Multumesc de aprecierea ta sincera si care aproba "situatia" culinara romaneasca! O sa continui in felul meu sa va fac fericiti cand cititi ceva de pe blog, fara a dezamagi vreodata!
    Felicitari si tie pentru blogul minunat pe care il ai!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Marcel, la fel cum spune si Ana Maria, majoritatea romanii nu sunt pretentiosi si au standarde destul de scazute. Asa se poate blogul care a castigat primul loc la roblogfest sa nu aiba in ultimele 5 luni nici macar o reteta care sa ma inspire! Asa ca fa ce stii mai bine, si cei care stiu sa aprecieze o vor face. Nu trebuie sa te apuci acum sa faci cartofi si pui in 10 feluri :) La cat mai multe retete gustoase si deosebite :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mihaela:
    Ai perfecta dreptate!
    Pentru cei ca voi, merg mai departe asa cum v-am obisnuit! :)
    Multumesc de sfat!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Taur, ca si tine, (17 mai!!!), acest blog are toate ingredientele zodiei: constiincios, fin, cu aplecare spre placere si rafinament, caruia ii place arta si tot ce este frumos, placandu-i sa faca daruri (retete !)dar sa si primeasca (comentarii !). Si pentru ca un scorpion (eu!) are cu taurul o relatie dificila dar interesanta, voi continua sa "relationez" cu blogul tau, cu mare drag! La multi ani si multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Jeni:
    Multumesc Draga Jeni!
    Te astept in continuare sa "relationezi" cu blogul meu!
    :)

    RăspundețiȘtergere

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!